Chrisas savo svajonių automobilį įsigijo prieš vienuolika metų. Anuomet, 1995 metais pagamintas superautomobilis buvo visiškai kitos spalvos, kėbulo detalės buvo truputėlį aplamdytos, o išmetimo sistema skleidė ne pačius geriausius garsus. Vis dėlto, tai buvo ne pati didžiausia problema.
„NSX'as labiau priminė ne automobilį, bet vos važiuojantį metalo laužą. Buvusiam šeimininkui norėjau nukapoti pirštus, nes jo požiūris į šią mašiną yra smerktinas“, - pridūrė Chrisas.
Vaikinas teigia, kad reikėjo net dešimties metų, kol jis bjaurųjį ančiuką pavertė pokylio gražuole.
Daugelis Honda NSX savininkų mėgsta savo superautomobilius papuošti galingesnės - NSX-R versijos atributais. Tačiau norint surasti originalias NSX-R detalės yra labai sunku arba neįmanoma.
„Per šiuos vienuolika metų sugebėjau surasti tik Type R kapotą, kurį matote nuotraukose. Tik iškart norėčiau pasakyti, kad jisai skirtas ne variklio aušinimui, o geresnei aerodinamikai“, - pasakoja Chrisas.
„Visada mėgau agresyvius automobilius. Ne veltui savo automobilį papuošiau didžiuliu spoileriu ir pakankamai netradiciniu ratų pasirinkimu.“
Automobilį vaikinas papuošė Volk Racing TE37 ratlankiais, kurių išmatavimai 18x8.5 priekyje ir 19x9.5 gale. Puikiai šiam automobiliui tinkantys ratlankiai buvo apauti Falken FK452 215/35 ir 275/30 padangomis.
Nuotraukų autorius : Al Noris