• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių dizaino studija - „Zagato“, visame pasaulyje žinoma kaip neįprastų, nestandartinių ir daugelį diskusijų keliančių automobilių gamintoja. „Zagato“ dažniausiai stengiasi sukurti kai ką naujo, dar nematyto ir originalaus. Kartais toks požiūris atsiperka su kaupu, kartais jis atsisuka prieš pačią kompaniją. 
Lamborghini Raptor“ yra vienas iš tų automobilių, kuris buvo sukurtas neatsižvelgiant į jokias automobilių kūrimo taisykles. Daugiausiai dėmesio sulaukė neįprastas automobilio stogo ir durų atidarymo mechanizmas. Vietoj to, kad durys atsidarytų įprastai, į automobilį žmogus gali patekti tik pakėlus vairuotojo kabiną gaubiantį stogą.

Automobilių dizaino studija - „Zagato“, visame pasaulyje žinoma kaip neįprastų, nestandartinių ir daugelį diskusijų keliančių automobilių gamintoja. „Zagato“ dažniausiai stengiasi sukurti kai ką naujo, dar nematyto ir originalaus. Kartais toks požiūris atsiperka su kaupu, kartais jis atsisuka prieš pačią kompaniją. 
Lamborghini Raptor“ yra vienas iš tų automobilių, kuris buvo sukurtas neatsižvelgiant į jokias automobilių kūrimo taisykles. Daugiausiai dėmesio sulaukė neįprastas automobilio stogo ir durų atidarymo mechanizmas. Vietoj to, kad durys atsidarytų įprastai, į automobilį žmogus gali patekti tik pakėlus vairuotojo kabiną gaubiantį stogą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

lamborghini_raptor_concept_1


 
Įdomu yra tai, kad 1996 metais pristatytas koncepcinis automobilis buvo per mažyti žingsnį nuo serijinės gamybos. Kadangi automobilio platforma, variklis ir keturių varančiųjų ratų sistema buvo pasiskolinta iš „Lamborghini Diablo“, labai didelių investicijų ruošiant „Raptor“ serijinei gamybai nereikėjo. Vienintelė bėda - „Raptor“ kėlė labai didžiulę grėsmę „Lamborghini Diablo“.
„Zagato“ sukurtas automobilis buvo lengvesnis, stabilesnis, praktiškesnis ir greitesnis už savo brolį, o tai privertė nerimauti „Lamborghini“ vadovus, kurie nenorėjo, kad modelių gamoje atsirastų naujas modelis, kuris galėtų konkuruoti su „Lambroghini“ vizitine kortele.

REKLAMA

lamborghini_raptor_concept_4


 
„Lamborghini“ vadovams nusprendus atsisakyti šio projekto, išgelbėti šį automobilį nusprendė Alainas Wickis, atletas iš Šveicarijos. Jis norėjo ne tik turėti šį automobilį savo garaže, bet ir su „Zagato“ kompanijos pagalba pradėti serijinę „Raptor“ gamybą. Pagal tuometinius planus, serijinei gamybai paruoštas „Raptor“ būtų identiškas konceptui. Net ir futuristiškas stogo atidarymo mechanizmas būtų išlikęs.
Vis dėlto, net ir entuziastingai nusiteikęs Alainas Wickis nesugebėjo paversti „Raptor“ tuo automobiliu, kuris galėtų važinėti bendro naudojimo keliuose. Pasak neoficialių šaltinių, koją pakišo ne kas kitas, o „Lamborghini“. Itališkų superautomobilių gamintojas norėdamas pasipelnyti iš Alaino Wickio užmojų, paprašė sumokėti pakankamai didžiulę sumą pinigų už „Raptor“ automobilyje naudojamus komponentus.

lamborghini_raptor_concept_6

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų