Įdomu yra tai, kad 1996 metais pristatytas koncepcinis automobilis buvo per mažyti žingsnį nuo serijinės gamybos. Kadangi automobilio platforma, variklis ir keturių varančiųjų ratų sistema buvo pasiskolinta iš „Lamborghini Diablo“, labai didelių investicijų ruošiant „Raptor“ serijinei gamybai nereikėjo. Vienintelė bėda - „Raptor“ kėlė labai didžiulę grėsmę „Lamborghini Diablo“.
„Zagato“ sukurtas automobilis buvo lengvesnis, stabilesnis, praktiškesnis ir greitesnis už savo brolį, o tai privertė nerimauti „Lamborghini“ vadovus, kurie nenorėjo, kad modelių gamoje atsirastų naujas modelis, kuris galėtų konkuruoti su „Lambroghini“ vizitine kortele.
„Lamborghini“ vadovams nusprendus atsisakyti šio projekto, išgelbėti šį automobilį nusprendė Alainas Wickis, atletas iš Šveicarijos. Jis norėjo ne tik turėti šį automobilį savo garaže, bet ir su „Zagato“ kompanijos pagalba pradėti serijinę „Raptor“ gamybą. Pagal tuometinius planus, serijinei gamybai paruoštas „Raptor“ būtų identiškas konceptui. Net ir futuristiškas stogo atidarymo mechanizmas būtų išlikęs.
Vis dėlto, net ir entuziastingai nusiteikęs Alainas Wickis nesugebėjo paversti „Raptor“ tuo automobiliu, kuris galėtų važinėti bendro naudojimo keliuose. Pasak neoficialių šaltinių, koją pakišo ne kas kitas, o „Lamborghini“. Itališkų superautomobilių gamintojas norėdamas pasipelnyti iš Alaino Wickio užmojų, paprašė sumokėti pakankamai didžiulę sumą pinigų už „Raptor“ automobilyje naudojamus komponentus.