Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„AvtoVAZ“ šiandien pranešė, kad pirmadienį nuo konvejerio nuriedėjo paskutinis „Samara“ modelis. Didžiausias automobilių gamintojas Rusijoje, nuo 1984 metų pagamino daugiau kaip 5.2 milijono „Samara“ modelių.
„AvtoVAZ“ atstovai teigia, kad „Samara“ nuo kitų metų pakeis „Lada Granta“ hečbekas. Kaip ir „Granta“ sedanas, taip ir hečbekas naudos „Renault“ sukurtą platformą ir variklius.
„Lada Samara“ buvo pirmasis „AvtoVAZ“ modelis, kuris turėjo priekinių varomųjų ratų pavarą. Rusai norėdami neatsilikti nuo kitų gamintojų Vakarų Europoje, nusprendė atsisakyti klasikinės komponuotės, sutaupyti daugybę pinigų ir pradėti priekiniais ratais varomų automobilių erą.
„AvtoVAZ“ šiandien pranešė, kad pirmadienį nuo konvejerio nuriedėjo paskutinis „Samara“ modelis. Didžiausias automobilių gamintojas Rusijoje, nuo 1984 metų pagamino daugiau kaip 5.2 milijono „Samara“ modelių.
„AvtoVAZ“ atstovai teigia, kad „Samara“ nuo kitų metų pakeis „Lada Granta“ hečbekas. Kaip ir „Granta“ sedanas, taip ir hečbekas naudos „Renault“ sukurtą platformą ir variklius.
„Lada Samara“ buvo pirmasis „AvtoVAZ“ modelis, kuris turėjo priekinių varomųjų ratų pavarą. Rusai norėdami neatsilikti nuo kitų gamintojų Vakarų Europoje, nusprendė atsisakyti klasikinės komponuotės, sutaupyti daugybę pinigų ir pradėti priekiniais ratais varomų automobilių erą.