• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Lada“ markės automobiliai puikiai žinomi rytinės Europos dalies gyventojams. Kadaise ant kiekvieno kampo stovėję rusiški automobiliai dabar priklauso tik vyresnio amžiaus automanams arba rusiškos technikos gerbėjams. 
Vengrijos gyventojai ypatingai mėgsta senus „Lada“ automobilius. Jie juos mėgsta ne tik kolekcionuoti, bet ir restauruoti bei modifikuoti. Į kurią kategoriją patenka šis žiguliukas? Į trečiąją.

„Lada“ markės automobiliai puikiai žinomi rytinės Europos dalies gyventojams. Kadaise ant kiekvieno kampo stovėję rusiški automobiliai dabar priklauso tik vyresnio amžiaus automanams arba rusiškos technikos gerbėjams. 
Vengrijos gyventojai ypatingai mėgsta senus „Lada“ automobilius. Jie juos mėgsta ne tik kolekcionuoti, bet ir restauruoti bei modifikuoti. Į kurią kategoriją patenka šis žiguliukas? Į trečiąją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2


Vengrijos sostinėje gyvenantis automanas nusprendęs surasti naują hobį, už itin mažą sumą įsigijo pakankamai gerai išlaikytą „Lada 2107“.
Į garažą atkeliavęs automobilis iškart atsikratė visų nereikalingų detalių : standartinio motoro, pavarų dėžės, visų pakabos detalių, net priekinė ašis buvo išmesta, o jos vietą pakeitė „Opel Omega“ agregatai : variklis, pavarų dėžė, transmisija ir galinė ašis buvo pasiskolinta iš „Opel Omega MV6“.
Neįprastos, bet įdomios konfigūracijos automobilis Vengrijos keliais riedėjo maždaug dvejus metus. Varikliui išleidus paskutinį kvapą, projekto autorius pradėjo ieškoti naujos širdies, kuri taip pat turėtų 6 cilindrus ir būtų pakankamai pajėgi, jog galėtų priversti lengvą „Lada“ skristi. Po nelabai ilgų paieškų, vaikino akiratyje atsidūrė „Nissan“ 6 cilindrų jėgos agregatas, kuris būdavo montuojamas į „Infiniti“ markės mašinas.
Įsigijus variklį ir jį atsivežus į dirbtuves, ryškaus „Lada“ automobilio savininkas susidūrė su problema - kaip priversti „Infiniti“ motorą veikti su „Opel“ transmisija? Pasitaręs su keliais auksarankiais ir draugais, projekto autorius nusprendė viską išmesti ir pradėti viską nuo pradžių. Tai reiškė, jog į garažą atkeliavo ne tik „Nissan“ variklis, bet ir pavarų dėžė bei transmisijos tunelis.
Kol vyrukas prie dirbo prie automobilio kėbulo, jam į pagalbą atėję bendraminčiais perrinko „Nissan“ motorą ir jį aprūpino „Arias“ stūmokliais, 1000 cc purkštukais, „Supertech“ vožtuvais. Vien šių modifikacijų dėka variklio galia padidėjo iki maždaug 450 - 500 arklio galių.
Suvaldyti tokią milžinišką galią padėjo nuo „BMW E30“ pasiskolinta galinė ašis ir diferencialas, nes iš „Opel Omega“ paimti komponentai tiesiog nesugebėdavo atlaikyti tokio didžiulio streso.

VIDEO




GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų