Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„GTI“ emblema pažymėti „Volkswagen“ modeliai užima didžiausią sportiškų hečbekų segmento dalį. Ar tuo reikėtų stebėtis? Greičiausiai, kad ne, nes tai greiti, praktiški, išvaizdūs, smagiai valdomi ratuočiai – bene idealūs automobiliai, kuriuos kiekvienas automanas galėtų naudoti kiekvieną mielą dieną.
„Youtube“ kanalo „carwow“ kūrybinė komanda norėdama atsakyti į visiems rūpimą klausimą, į bandymų poligoną atsivežė visus šiuo metu gaminamus „Volkswagen GTI“ modelius: „UP GTI“, „Polo GTI“, „Golf GTI“ ir „Golf GTI Clubsport“.
Šioje „GTI“ kompanijoje kukliausiai atrodo „UP GTI“, kurio priekinius ratus suka 115 arklio galių išvystantis motoras. Priešpaskutinėje vietoje – „Polo GTI“, kuris automanų širdis bandys pavergti su 200 arklio galių išvystančia jėgaine. Tuo tarpu dėl pirmosios vietos kovos „GTI“ ir „GTI Clubsport S“.
„GTI“ emblema pažymėti „Volkswagen“ modeliai užima didžiausią sportiškų hečbekų segmento dalį. Ar tuo reikėtų stebėtis? Greičiausiai, kad ne, nes tai greiti, praktiški, išvaizdūs, smagiai valdomi ratuočiai – bene idealūs automobiliai, kuriuos kiekvienas automanas galėtų naudoti kiekvieną mielą dieną.
„Youtube“ kanalo „carwow“ kūrybinė komanda norėdama atsakyti į visiems rūpimą klausimą, į bandymų poligoną atsivežė visus šiuo metu gaminamus „Volkswagen GTI“ modelius: „UP GTI“, „Polo GTI“, „Golf GTI“ ir „Golf GTI Clubsport“.
Šioje „GTI“ kompanijoje kukliausiai atrodo „UP GTI“, kurio priekinius ratus suka 115 arklio galių išvystantis motoras. Priešpaskutinėje vietoje – „Polo GTI“, kuris automanų širdis bandys pavergti su 200 arklio galių išvystančia jėgaine. Tuo tarpu dėl pirmosios vietos kovos „GTI“ ir „GTI Clubsport S“.