Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Viena populiariausių žiedinių lenktynių serijų - „DTM“, šių metų sezoną pradės su minimaliais, tačiau svarbiais pokyčiais, kurie palies ne tik žiūrovus, bet ir lenktynininkus.
Nuo 2015 „DTM“ varžybos vykdavo pakankamai paprastu principu. Lenktynės vykdavo šeštadienį ir sekmadienį.
Šeštadienį lenktynės trukdavo 40 minučių, per kurias į aptarnavimo zoną bolidai užsukdavo tik itin svarbiais atvejais. Tuo tarpu sekmadienį varžybos trukdavo 60 minučių, tačiau antrąją dieną lenktynininkai privalėdavo vieną kartą sustoti aptarnavimo zonoje.
Šiemet visos lenktynės truks 55 minutes, ir kiekvienose varžybose lenktynininkai privalės aptarnavimo zonoje sustoti bent vieną kartą.
„DTM“ čempionato organizatoriams pristačius minkšto mišinio padangas, komandoms šiemet bus uždrausta naudoti padangų šildymo apklotus.
Viena populiariausių žiedinių lenktynių serijų - „DTM“, šių metų sezoną pradės su minimaliais, tačiau svarbiais pokyčiais, kurie palies ne tik žiūrovus, bet ir lenktynininkus.
Nuo 2015 „DTM“ varžybos vykdavo pakankamai paprastu principu. Lenktynės vykdavo šeštadienį ir sekmadienį.
Šeštadienį lenktynės trukdavo 40 minučių, per kurias į aptarnavimo zoną bolidai užsukdavo tik itin svarbiais atvejais. Tuo tarpu sekmadienį varžybos trukdavo 60 minučių, tačiau antrąją dieną lenktynininkai privalėdavo vieną kartą sustoti aptarnavimo zonoje.
Šiemet visos lenktynės truks 55 minutes, ir kiekvienose varžybose lenktynininkai privalės aptarnavimo zonoje sustoti bent vieną kartą.
„DTM“ čempionato organizatoriams pristačius minkšto mišinio padangas, komandoms šiemet bus uždrausta naudoti padangų šildymo apklotus.