Nors treniruotės nebuvo privalomos, galimybe susipažinti su nauja trasos versija pasinaudojo kone visi dalyviai. Pasak organizatorių, trasos atnaujinimai atlikti atsižvelgiant į dalyvių ir žiūrovų patirtis ankstesniais metais.
Daugiau naujienų apie automobilių renginius – specialioje „Automobilių renginiai“ rubrikoje.
„Įrengėme apie 120 metrų papildomos asfaltinės dangos. Finišo posūkis anksčiau greitai išsimušdavo – dabar jis asfaltuotas, todėl mažiau duobių ir daugiau greičio. Tai turėtų pagerinti ir lenkimų galimybes“, – teigė varžybų organizatorius, ASK „Vilkyčiai“ vadovas Kazimieras Gudžiūnas.
Atnaujinta trasa paliko įspūdį ir sportininkams. „Cross Car“ klasėje lenktyniaujantis Kernius Šulinskas sakė, kad jo rato įveikimo laikas pagerėjo net dviem sekundėmis, nors naujajam posūkiui dar reikia priprasti.
„Važiuoju greičiau, bet reikia tiksliai pataikyti į posūkį, kad ir įvažiavimas, ir išvažiavimas būtų sklandūs“, – įspūdžiais dalijosi K. Šulinskas.
Tačiau ne visiems sportininkams treniruotės buvo sėkmingos. Rimtą incidentą patyrė Darvidas Šarkūnas – jo automobilis smarkiai apgadintas, todėl sekmadienio startas kol kas kelia abejonių. Su atitvarais susidūrė ir ralio krose debiutuojantis Gedas Rutkauskas.
Techninių problemų neišvengė ir Alvydas Samoška bei Gintautas Norkus – jų komandos per naktį spręs pavarų dėžių gedimus, kad sekmadienio rytą automobiliai vėl būtų pasiruošę kovai.
Sekmadienį Vilkyčių trasoje varžysis tiek bagiai, tiek kėbuliniai automobiliai. Žiūrovai galės stebėti, kaip sportininkai įveikia ne tik klasikines trasos atkarpas, bet ir taktinę intrigą suteikiantį „Joker“ ratą – jo pasirinkimas dažnai nulemia finišo rezultatus.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!