Kaip ir originaliame modelyje, taip ir naujame šių automanų projekte, galinga „Boxer“ tipo širdis buvo sumontuota gale, tačiau norėdami sutalpinti didesnį ir platesnį variklį, projekto autoriai turėjo pašalinti visą „T1“ dugną ir vietoj jo sukonstruoti visiškai naują rėmą, kuris tapo naujais „Volkswagen WRX STI“ pamatais.
Įdomu yra tai, jog priekinė „Subaru WRX“ universalo važiuoklė buvo sumontuota ne į „Volkswagen T1“ priekį, bet į galą. Kodėl? Nes iš „WRX“ paimta pavarų dėžė suko priekinės ašies ratus, o dabar - galinius.
Automobilio interjeras, o tiksliau - priekinė panelė, atkeliavo ne iš to pačio „Subaru WRX“ donoro, o iš visiškai kito, sąvartyne surasto „Subaru WRX STI“ sedano. Atlikę keletą smulkių pakeitimų, priekinė panelė į vokišką autobusiuką tilpo idealiai.
Už priekinių sėdynių buvo įrengta ne šokių aikštelė, bet poilsio kambarys arba dvi papildomos vietos keleiviams. Priklausomai nuo situacijos, galinės sėdynės gali atlikti jiems inžinierių paskirtą misiją ir tiesiog padėti pervežti keleivius arba vieno mygtuko paspaudimu tapti patogia lova dviems žmonėms.
Deja, bet projekto autoriai automobilio charakteristikų neatskleidžia. Žinome tik tiek, jog galinius ratus sukantis variklis išvysto maždaug 400 arklio galių.
VIDEO
VWRX test driveFirst Successul test drive in our STI powewred 72 VW bus project, VWRX.
Posted by
Divers Street Rods on 2016 m. sausio 7 d.