Prieš porą dešimtmečių, populiarioje lenktynių serijoje dalyvavusi „Alfa Romeo“ savo ištikimiausius gerbėjus nustebino su labai greitu ir puikiai atrodančiu „155“ bolidu. Nudažytas tradicine „Alfa Romeo“ automobilių spalva ir papuoštas didžiuliu „Alfa Romeo“ logotipu, „155“ tuomet BTCC čempionate pasirodė tikrai neblogai.
Tuo tarpu moderni „155“ modelio interpretacija taip pat nėra iš kelmo spirta. Priekyje tūno 2.9 litro, 6 cilindrų benzininis variklis, išvystantis daugiau kaip 500 arklio galių. „Ferrari“ specialistų sukurtas agregatas puikiai tinka agresyviai atrodančiam „Giulia“ kėbului.
C klasės „Mercedes Benz“ yra tiesioginis „190“ modelio įpėdinis, kuris daugelio automanų kvapą užgniauždavo stebint Vokietijos kėbulinių automobilių žiedinių lenktynių čempionatą. Pastarasis daugeliui žinomas DTM vardu.
Skrajojantys universalai - vienas geriausių BTCC renginių per visą šių lenktynių istoriją. Nors prieš daugiau kaip dvidešimt metų BTCC čempionate dalyvavęs „Volvo 850“ universalas buvo trumpesnis ir siauresnis, tačiau padidėję „V90“ išmatavimai neturėtų kelti problemų lenktynių trasoje. Be to, lenktynėms paruoštas „Volvo V90“ atrodo fantastiškai!
Kaip ir „Mercedes Benz“, taip ir „BMW“ yra iškovojusi daugybę įvairiausių trofėjų automobilių sporto pasaulyje. Šio projekto autoriai manė, jog modernus BTCC bolidas su „BMW“ logotipu turėtų priminti meno kūrinį su keturiais ratais, todėl nenuostabu, jog „M3“ kėbulas buvo papuoštas spalvingomis juostomis, kurias pirmą kartą galėjome pamatyti ant 2010 metais pasirodžiusi „BMW M3 GT2“ bolido.
„Honda“ kompanijai pristačius naujos kartos „Civic“ sedaną ir „Civic“ kupė, automobilių vizualizacijų kūrėjai nepraleido progos sukurti sportinę „Civic“ kupė versiją, kuri galėtų dalyvauti BTCC čempionate. Jeigu esate ilgametis šių varžybų gerbėjas, pasižiūrėję į šį „Civic“ turėtumėte prisiminti 2006 metų sezoną.
„Ford“ yra D.Britanijos automobilių sporto dalis. Įvairiausi šio markės modeliai dalyvaudavo ne tik žiedinėse lenktynėse, bet ir ralyje ar rali-krose. Pažvelgę į šią vizualizaciją, turėtumėte prisiminti 2000 metų sezoną, kai Alainas Menu sugebėjo laimėti net šešias pergales. Jas lenktynininkas iškovojo būtent su „Ford Mondeo“.
Lenktyninius universalus galėtų naudoti ne tik „Volvo“, bet ir „Renault“ komanda. Neseniai pristatę naujos kartos „Megane“ universalą, „Renault“ būtent šį modelį galėtų panaudoti įvaizdžio gerinimui ir raumenų auginimui lenktynių trasoje.
„Peugeot“ taip pat nenorėjo praleisti puikios progos ir pademonstruoti savo inžinierių išmonę, kai ateina metas sukurti lenktynėms paruoštą automobilį. BTCC čempionate „Peugeot“ kadaise dalyvavo su populiariuoju „406“ sedanu, tad jeigu prancūzų gamintojas nuspręstų sugrįžti į šias varžybas, „Peugeot“ markės vardą gintų „508“.
„Opel“, o tiksliau - „Vauxhall“, ilgametė BTCC čempionato dalyvė, kuri iš visų jėgų stengiasi nepraleisti ne vienų lenktynių. Nors „Insignia“ buvo pristatyta 2008 metais, tačiau spalvų schemą, kurią ji dėvi priklauso prieš 21 metus lenktynių trasoje siautėjusiai „Vectra“ sedanui.