Dėl griežtų, kampuotų formų, naujos kartos „Suzuki Jimny“ tapo puikia platforma entuziastams, mėgstantiems vairuoti ne standartinius automobilius. Anksčiau „Suzuki Jimny“ savininkai sugebėjo jį transformuoti į mažesnę G klasės „Mercedes-Benz“, „Ford Bronco“ ar netgi originalaus „Land Rover Defender“ kopiją, tačiau šį kartą dėmesys skiriamas dvejoms europietiškoms legendoms.
Japonijoje įsikūrusi kompanija „DAMD“ į naujos kartos „Suzuki“ visureigį pažvelgė kaip į visiškai naują drobę. Vietoje tradicinių bandymų sukurti nuožmiau atrodantį buferį ar didesnio skersmens ratlankius, „DAMD“ komanda į šį procesą pažiūrėjo kūrybiškai.
„DAMD“ pristatė dvi „Suzuki Jimny“ modelio versijas, kurios yra unikalios ir originalios „Renault 5 Turbo“ ir „Lancia Delta Integrale“ kopijos.

Skirtingai nei daugelis kitų, panašaus pobūdžio kompanijų, „DAMD“ esamiems ir būsimiems „Suzuki Jimny“ vairuotojams rinktis iš keletos skirtingų patobulinimo galimybių.
Jeigu norite, kad jūsiškis „Jimny“ atrodytų kaip „Renault 5 Turbo“, gali iškart įsigyti visas reikiamas detales arba tiesiog pasirinkti vieną ar keletą labiausiai jums patikusių. Pavyzdžiui, priekinės dalies apdailą ir šauniai atrodančius „OZ Racing“ ratlankius.
Tokią pačią galimybę „DAMD“ suteikia ir tiems, kas nori vairuoti „Lancia Delta Integrale“. Esant poreikiui, galima įsigyti tik priekines radiatoriaus groteles arba visą komplektą, reikalingą konversijai.
Norint visapusiškai transformuoti „Jimny“ į „Renault 5 Turbo“, tam reikės 430 tūkst. Japonijos jenų – maždaug 2 700 eurų. Tuo tarpu „Lancia Delta Integrale“ komplektas įkainotas 460 tūkst. Japonijos jenų – maždaug 2 900 eurų. O štai 16 colių skersmens „OZ Racing“ ratlankių komplektas, kainuojantis papildomai, jūsų garaže atsidurs sumokėjus maždaug 1 400 eurų.