Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kad ir kaip stipriai bijotumėte be vairuotojos pagalbos važiuojančių automobilių - trumpam nusiraminkite. Automatinį automobilį valdymą bus galima įjungti ar išjungti, tad kol pasaulyje yra žmonių dievinančių vairavimą - autonominiai automobiliai be vairų ir kitų tradicinių prietaisų bendro naudojimo keliuose atsiras dar negreitai.
Visgi, sugrįžkime prie technologijos, kuri labai, labai greitai taps standartine visuose automobiliuose. Tai - autonominių automobilio valdymo sistema, kuris iš vairuotojo perims automobilio valdymą.
„Tesla“ automobiliai buvo pirmieji, kurie gavo autonominių automobilių valdymo sistemą. Kiekvienas „Tesla“ savininkas atsinaujinęs programinę įrangą, automatiškai gavo šią sistemą.
Elektromobilių gamintojos sistema nuo kitų panašaus tipo sistemų skiriasi tuo, jog jinai nuolatos mokosi ir tobulėja. Tad jeigu pirmasis automobilio išvažiavimas į bendro naudojimo kelius bus pakankamai nervingas, tai antras, trečias ir ketvirtas savaime važiuojančio „Tesla“ automobilio kelionė bus kur kas sklandesnė.
Tad pasižiūrėkime kaip ši sistema veikia ir mums iš tikrųjų reikėtų bijoti šių technologijų.
Kad ir kaip stipriai bijotumėte be vairuotojos pagalbos važiuojančių automobilių - trumpam nusiraminkite. Automatinį automobilį valdymą bus galima įjungti ar išjungti, tad kol pasaulyje yra žmonių dievinančių vairavimą - autonominiai automobiliai be vairų ir kitų tradicinių prietaisų bendro naudojimo keliuose atsiras dar negreitai.
Visgi, sugrįžkime prie technologijos, kuri labai, labai greitai taps standartine visuose automobiliuose. Tai - autonominių automobilio valdymo sistema, kuris iš vairuotojo perims automobilio valdymą.
„Tesla“ automobiliai buvo pirmieji, kurie gavo autonominių automobilių valdymo sistemą. Kiekvienas „Tesla“ savininkas atsinaujinęs programinę įrangą, automatiškai gavo šią sistemą.
Elektromobilių gamintojos sistema nuo kitų panašaus tipo sistemų skiriasi tuo, jog jinai nuolatos mokosi ir tobulėja. Tad jeigu pirmasis automobilio išvažiavimas į bendro naudojimo kelius bus pakankamai nervingas, tai antras, trečias ir ketvirtas savaime važiuojančio „Tesla“ automobilio kelionė bus kur kas sklandesnė.
Tad pasižiūrėkime kaip ši sistema veikia ir mums iš tikrųjų reikėtų bijoti šių technologijų.