• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vis dažniau pasirodant pareiškimams, jog nauji automobiliai tampa nebeįdomūs, vis daugiau žmonių atsigręžia į senesnius ratuočius, kurie suteikia seniai užmirštą vairavimo malonumo pojūtį. 
Vis augantį senų, bet modernizuotų automobilių poreikį kasmet siekia patenkinti dešimtys skirtingų įmonių, kurios dažniausiai specializuojasi „
Ferrari“, „
Lamborghini“ ar „
Porsche“ modeliais. Tuo tarpu Turine įsikūrusi „BTS Creativity“ savo potencialiems klientams nori parodyti, jog jų dėmesio centre turi atsidurti „
Alfa Romeo 164“.
Iš pagrindų atnaujinta „Alfa Romeo 164“ atrodo stulbinamai
Kadaise ypatingai pažangiu sedanu laikytas modelis šiandien tėra įdomus tik šios italų markės gerbėjams. Tai puikiai atsispindi naudotų automobilių rinkoje, kurioje „Alfa Romeo 164“ išliekamoji vertė yra kelis kartus mažesnė už, pavyzdžiui, 5 serijos BMW. Žinoma, galima atrasti keletą išimčių, tačiau itališkas sedanas visuomet buvo nepelnytai nuvertinamas.
„BTS Creativity“ siekdama pakeisti nusistovėjusią padėtį, sukūrė šią „koncepciją“, kuri turėtų pamaloninti net ir labai priekabius „Alfa Romeo“ entuziastus, kurie į bet kokias modifikacijas žiūri labai atsargiai.
Iš pagrindų atnaujinta „Alfa Romeo 164“ atrodo stulbinamai
Tad kas tai per projektas? Pradėkime nuo svarbiausio agregato – variklio. Automobilio priekinius ratus suka 6 cilindrų variklis, tačiau tai ne 3,0 litrų, o 2,0 litrų analogas, kuris standartinėje konfigūracijoje išvystė 207 arklio galias ir 306 Nm. Su šiuo motoru automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 7,2 sekundės, o pradėjus maksimaliai išnaudoti variklio efektyvumą, spidometro rodyklė pradės daužytis ties 243 km/val. padala.
Riaumoti mėgstančiam varikliui kompaniją palaiko „Quadrifoglio Verde“ versijos stiliaus kėbulo detalės, kurios buvo pagamintos naudojantis anglies pluoštu. Be abejonės, laikantis visų „Alfa Romeo“ tradicijų, kėbulo dalys buvo nudažytos „Rosso Competizione“ spalva.
Iš pagrindų atnaujinta „Alfa Romeo 164“ atrodo stulbinamai
„BTS Creativity“ taip pat atliko keletą reikšmingų modifikacijų automobilio interjere. Čia „BTS“ įdiegė išskirtinio grožio sėdynes, padengtas rudos spalvos „Alcantara“ oda. Iš tos pačios medžiagos pagamintas ir prietaisų skydelis, centrinė konsolė bei vidinė durų apdaila. Elegantiškas medinis vairas – tik vyšnaitė ant torto.
„BTS“ dizaineris Antonio Lafata teigė, kad buvo siekiama ne tik grąžinti ir taip gražiam 164 automobiliui jo pirminį blizgesį, bet ir, atsižvelgiant į šiuolaikines ir klasikines tendencijas, suteikti automobiliui galimybę išsiskirti dar labiau nei tada, kai jis buvo pagamintas iš pradžių.

GALERIJA


Vis dažniau pasirodant pareiškimams, jog nauji automobiliai tampa nebeįdomūs, vis daugiau žmonių atsigręžia į senesnius ratuočius, kurie suteikia seniai užmirštą vairavimo malonumo pojūtį. 
Vis augantį senų, bet modernizuotų automobilių poreikį kasmet siekia patenkinti dešimtys skirtingų įmonių, kurios dažniausiai specializuojasi „
Ferrari“, „
Lamborghini“ ar „
Porsche“ modeliais. Tuo tarpu Turine įsikūrusi „BTS Creativity“ savo potencialiems klientams nori parodyti, jog jų dėmesio centre turi atsidurti „
Alfa Romeo 164“.
Iš pagrindų atnaujinta „Alfa Romeo 164“ atrodo stulbinamai
Kadaise ypatingai pažangiu sedanu laikytas modelis šiandien tėra įdomus tik šios italų markės gerbėjams. Tai puikiai atsispindi naudotų automobilių rinkoje, kurioje „Alfa Romeo 164“ išliekamoji vertė yra kelis kartus mažesnė už, pavyzdžiui, 5 serijos BMW. Žinoma, galima atrasti keletą išimčių, tačiau itališkas sedanas visuomet buvo nepelnytai nuvertinamas.
„BTS Creativity“ siekdama pakeisti nusistovėjusią padėtį, sukūrė šią „koncepciją“, kuri turėtų pamaloninti net ir labai priekabius „Alfa Romeo“ entuziastus, kurie į bet kokias modifikacijas žiūri labai atsargiai.
Iš pagrindų atnaujinta „Alfa Romeo 164“ atrodo stulbinamai
Tad kas tai per projektas? Pradėkime nuo svarbiausio agregato – variklio. Automobilio priekinius ratus suka 6 cilindrų variklis, tačiau tai ne 3,0 litrų, o 2,0 litrų analogas, kuris standartinėje konfigūracijoje išvystė 207 arklio galias ir 306 Nm. Su šiuo motoru automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 7,2 sekundės, o pradėjus maksimaliai išnaudoti variklio efektyvumą, spidometro rodyklė pradės daužytis ties 243 km/val. padala.
Riaumoti mėgstančiam varikliui kompaniją palaiko „Quadrifoglio Verde“ versijos stiliaus kėbulo detalės, kurios buvo pagamintos naudojantis anglies pluoštu. Be abejonės, laikantis visų „Alfa Romeo“ tradicijų, kėbulo dalys buvo nudažytos „Rosso Competizione“ spalva.
Iš pagrindų atnaujinta „Alfa Romeo 164“ atrodo stulbinamai
„BTS Creativity“ taip pat atliko keletą reikšmingų modifikacijų automobilio interjere. Čia „BTS“ įdiegė išskirtinio grožio sėdynes, padengtas rudos spalvos „Alcantara“ oda. Iš tos pačios medžiagos pagamintas ir prietaisų skydelis, centrinė konsolė bei vidinė durų apdaila. Elegantiškas medinis vairas – tik vyšnaitė ant torto.
„BTS“ dizaineris Antonio Lafata teigė, kad buvo siekiama ne tik grąžinti ir taip gražiam 164 automobiliui jo pirminį blizgesį, bet ir, atsižvelgiant į šiuolaikines ir klasikines tendencijas, suteikti automobiliui galimybę išsiskirti dar labiau nei tada, kai jis buvo pagamintas iš pradžių.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų