Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Indrės Senkutės vardas Lietuvos automobilių sporto gerbėjams puikiai pažįstamas: mergina – ilgametė žiedinių lenktynių dalyvė. Tačiau dar ne visi yra girdėję, kad I. Senkutė antrus metus iš eilės matuojasi ir šonaslydžio trasas. Be to, sportininkė šiemet startuoja ir visiškai nauju, tobulesniu ir greitesniu, automobiliu, atsiradusiu iš noro įveikti vieną itin keblią trasą.
Visus praėjusius metus „drifto“ trasose I. Senkutė vaikė BMW E46 modelį su trilitriu varikliu po kapotu. Šiemet sportininkė sėda prie pirmos serijos BMW, kurio širdis – V8 formos „Lexus“ 3UZ-FE, visiems šonaslydžio gerbėjams puikiai pažįstamas, – variklis. Pajėgesnis automobilis iš dalies lėmė ir tai, kad pradėjusi karjerą „Street“ lygoje, šiemet I. Senkutė žengė į „Semi PRO“ lygą.
„Nebenorėjau daugiau investuoti į E46. Girdėjau daug patarimų, kad reikėtų pasikeisti tik variklį, įsidėti turbiną ar panašiai, tačiau pagalvojau, kad naujas kėbulas bus perspektyvesnis, su juo turėčiau praleisti daugiau laiko“, – pasakojo sportininkė, prisipažinusi, kad su dabartiniu „drifto“ automobiliu rengiasi praleisti ne vienerius metus.
„Kodėl V8? Nenorėjau per didelio žingsnio, o tuo pačiu – ieškojau patikimo variklio, kad būtų nesunku vairuoti, kad jis veiktų stabiliai. Tad šitai – standartinis variklis, man nesinorėjo daug nutolti, sumontuoti turbokompresorių ar dar kažką labai sportinio pasidaryti vien tam, kad galėčiau sukti kilometrus“, – pasakojo pašnekovė.
Du su puse variklio
Ir nors I. Senkutė viską pasakoja labai lengvai, kelias iki tol, kol BMW „pirmukas“ buvo išties parengtas važiuoti į trasą, nebuvo lengvas. Pirmas variklis tiesiog „užkalė“, tad prireikė antro, o prieš šį montuojant į automobilį, jam buvo atliktas kapitalinis remontas. Tad, juokauja sportininkė, čia – beveik trys varikliai.
Minėtas variklis turi 40 AG daugiau nei kiti tokie patys motorai, mat į jį sumontuoti iš Australijos atsisiųsdinti specialūs velenėliai. Tiesa, po pirmosios nesėkmės prieš imdamiesi darbų su nauju varikliu, sako I. Senkutė, visa komanda pasimokė iš savo klaidų.
„Pirmiausia aš pasimokiau, kad nereikia nieko skubinti, ypač kai konstruojamas variklis. Sakiau, viskas, nedarome nieko naktimis, darome taip, kaip reikia, skiriame tiek laiko, kiek reikia, kad viskas tvarkingai veiktų“, – pasakoja pašnekovė.
Žvilgtelėjus į stilingą „pirmuką“ matyti, kad šis konstruotas mintyje turint ir aukščiausią, PRO, lygą. To neneigia ir I. Senkutė, pabrėždama, kad projekto kėbulas lipdytas su mintimi, kad ateityje jo nereikėtų pernelyg pjaustyti. Ir nors jau šiemet sportininkė yra pateikusi paraišką ir PRO lygai, ar tikrai bandys joje varžytis visą sezoną, dar nežino. Pasak jos, viskas paaiškės po birželio 17-18 dienomis vyksiančio „Betsafe Drift Camp #2“ renginio legendinėje Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje.
Dirba su dviem treneriais
Sportininkė garsėja ir kaip žmogus, kuris skiria daugybę dėmesio treniruotėms. Ir ruošdamasi šonaslydžio varžyboms, ji dirba net su dviem treneriais: Mantu Kuzmarskiu ir Jonu Dereškevičium, mat tiki, kad gerų rezultatų be trenerių tikėtis neverta.
„Važiuodama žiedinėse varžybose taip pat dirbau su treneriais. Dabar su Jonu Dereškevičium aš bendrauju kaip su sporto psichologu. Turime po valandą trunkančius skambučius prieš varžybas apie abejones, kurias turiu. Tarkime, pernai Alytuje vykusiose varžybose laimėjau dvi kvalifikacijas, o prieš tai Marijampolėje – kvalifikacijos neįveikiau ir jaučiau, kad čia kažkokios psichologinės mano bėdos. Tai dirbome su J. Dereškevičium ir M. Kuzmarskiu visą savaitę ir pavyko susikaupti“, – kalbėjo I. Senkutė.
Iššūkis, laukiantis birželio 17-18 dienomis Kačerginėje, jos nebaugina, tačiau, neslepia I. Senkutė, „pirmukas“ jos garaže atsirado iš esmės būtent dėl šitos trasos.
„Kitoms varžyboms man per akis būtų užtekę trilitrio, ta mašina važiavo puikiai. Šitas automobilis pagamintas praktiškai dėl greitų trasų ir vairavimas čia – visiškai kitas“, – kalbėjo sportininkė.
Tačiau iššūkių, kuriuos dar reikia įveikti, nemažai. Su senuoju savo automobiliu, sako I. Senkutė, ji jautėsi gerokai laisviau ir užtikrinčiau, galėdavo įveikti ir visą „drifto“ trasą iki galo nuspaudusi akceleratorių. Čia – reikia iš naujo atrasti tinkamą balansą ir išmokti „dozuoti“ dešinę koją.
„Mašina yra fantastiška, viskas su ja gerai, apie tai girdžiu daug komentarų. Tačiau ją turi valdyti vairuotojas, o man dar reikia padirbėti“ – pabrėžė pašnekovė.
Kaip seksis I. Senkutei įveikti garsųjį „Nemuno žiedą“ ir vadinamąją „uphill’o“ trasą, bus galima pamatyti birželio 17-18 dienomis vyksiančiame „Betsafe Drift Camp #2“. Daugiau informacijos apie ir renginio bilietai – www.drifting.lt.
Indrės Senkutės vardas Lietuvos automobilių sporto gerbėjams puikiai pažįstamas: mergina – ilgametė žiedinių lenktynių dalyvė. Tačiau dar ne visi yra girdėję, kad I. Senkutė antrus metus iš eilės matuojasi ir šonaslydžio trasas. Be to, sportininkė šiemet startuoja ir visiškai nauju, tobulesniu ir greitesniu, automobiliu, atsiradusiu iš noro įveikti vieną itin keblią trasą.
Visus praėjusius metus „drifto“ trasose I. Senkutė vaikė BMW E46 modelį su trilitriu varikliu po kapotu. Šiemet sportininkė sėda prie pirmos serijos BMW, kurio širdis – V8 formos „Lexus“ 3UZ-FE, visiems šonaslydžio gerbėjams puikiai pažįstamas, – variklis. Pajėgesnis automobilis iš dalies lėmė ir tai, kad pradėjusi karjerą „Street“ lygoje, šiemet I. Senkutė žengė į „Semi PRO“ lygą.
„Nebenorėjau daugiau investuoti į E46. Girdėjau daug patarimų, kad reikėtų pasikeisti tik variklį, įsidėti turbiną ar panašiai, tačiau pagalvojau, kad naujas kėbulas bus perspektyvesnis, su juo turėčiau praleisti daugiau laiko“, – pasakojo sportininkė, prisipažinusi, kad su dabartiniu „drifto“ automobiliu rengiasi praleisti ne vienerius metus.
„Kodėl V8? Nenorėjau per didelio žingsnio, o tuo pačiu – ieškojau patikimo variklio, kad būtų nesunku vairuoti, kad jis veiktų stabiliai. Tad šitai – standartinis variklis, man nesinorėjo daug nutolti, sumontuoti turbokompresorių ar dar kažką labai sportinio pasidaryti vien tam, kad galėčiau sukti kilometrus“, – pasakojo pašnekovė.
Du su puse variklio
Ir nors I. Senkutė viską pasakoja labai lengvai, kelias iki tol, kol BMW „pirmukas“ buvo išties parengtas važiuoti į trasą, nebuvo lengvas. Pirmas variklis tiesiog „užkalė“, tad prireikė antro, o prieš šį montuojant į automobilį, jam buvo atliktas kapitalinis remontas. Tad, juokauja sportininkė, čia – beveik trys varikliai.
Minėtas variklis turi 40 AG daugiau nei kiti tokie patys motorai, mat į jį sumontuoti iš Australijos atsisiųsdinti specialūs velenėliai. Tiesa, po pirmosios nesėkmės prieš imdamiesi darbų su nauju varikliu, sako I. Senkutė, visa komanda pasimokė iš savo klaidų.
„Pirmiausia aš pasimokiau, kad nereikia nieko skubinti, ypač kai konstruojamas variklis. Sakiau, viskas, nedarome nieko naktimis, darome taip, kaip reikia, skiriame tiek laiko, kiek reikia, kad viskas tvarkingai veiktų“, – pasakoja pašnekovė.
Žvilgtelėjus į stilingą „pirmuką“ matyti, kad šis konstruotas mintyje turint ir aukščiausią, PRO, lygą. To neneigia ir I. Senkutė, pabrėždama, kad projekto kėbulas lipdytas su mintimi, kad ateityje jo nereikėtų pernelyg pjaustyti. Ir nors jau šiemet sportininkė yra pateikusi paraišką ir PRO lygai, ar tikrai bandys joje varžytis visą sezoną, dar nežino. Pasak jos, viskas paaiškės po birželio 17-18 dienomis vyksiančio „Betsafe Drift Camp #2“ renginio legendinėje Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje.
Dirba su dviem treneriais
Sportininkė garsėja ir kaip žmogus, kuris skiria daugybę dėmesio treniruotėms. Ir ruošdamasi šonaslydžio varžyboms, ji dirba net su dviem treneriais: Mantu Kuzmarskiu ir Jonu Dereškevičium, mat tiki, kad gerų rezultatų be trenerių tikėtis neverta.
„Važiuodama žiedinėse varžybose taip pat dirbau su treneriais. Dabar su Jonu Dereškevičium aš bendrauju kaip su sporto psichologu. Turime po valandą trunkančius skambučius prieš varžybas apie abejones, kurias turiu. Tarkime, pernai Alytuje vykusiose varžybose laimėjau dvi kvalifikacijas, o prieš tai Marijampolėje – kvalifikacijos neįveikiau ir jaučiau, kad čia kažkokios psichologinės mano bėdos. Tai dirbome su J. Dereškevičium ir M. Kuzmarskiu visą savaitę ir pavyko susikaupti“, – kalbėjo I. Senkutė.
Iššūkis, laukiantis birželio 17-18 dienomis Kačerginėje, jos nebaugina, tačiau, neslepia I. Senkutė, „pirmukas“ jos garaže atsirado iš esmės būtent dėl šitos trasos.
„Kitoms varžyboms man per akis būtų užtekę trilitrio, ta mašina važiavo puikiai. Šitas automobilis pagamintas praktiškai dėl greitų trasų ir vairavimas čia – visiškai kitas“, – kalbėjo sportininkė.
Tačiau iššūkių, kuriuos dar reikia įveikti, nemažai. Su senuoju savo automobiliu, sako I. Senkutė, ji jautėsi gerokai laisviau ir užtikrinčiau, galėdavo įveikti ir visą „drifto“ trasą iki galo nuspaudusi akceleratorių. Čia – reikia iš naujo atrasti tinkamą balansą ir išmokti „dozuoti“ dešinę koją.
„Mašina yra fantastiška, viskas su ja gerai, apie tai girdžiu daug komentarų. Tačiau ją turi valdyti vairuotojas, o man dar reikia padirbėti“ – pabrėžė pašnekovė.
Kaip seksis I. Senkutei įveikti garsųjį „Nemuno žiedą“ ir vadinamąją „uphill’o“ trasą, bus galima pamatyti birželio 17-18 dienomis vyksiančiame „Betsafe Drift Camp #2“. Daugiau informacijos apie ir renginio bilietai – www.drifting.lt.