Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Per pastaruosius dešimt metų „Porsche 911 Turbo“ tapo ne tik labai patogus, komfortiškas ir malonus vairuoti, bet ir labai, labai greitas. Patys naujausi „911“ modeliai galėtų aplenkti ne tik 2 kartus brangesnius oponentus. Tačiau tą patį galėtų padaryti ir „Nissan GT-R“, ar ne?
Vis dėlto, ne kiekvienas automobilis pasaulyje galėtų mesti iššūkį labai brangiam, labai retam ir kvapą gniaužiančiam „Bugatti Veyron“. Tačiau štai šis „Porsche 911“ galėtų ne tik mesti iššūkį, bet ir jį aplenkti... bent jau trumpai.
„MM Performance“ specialistų pagražintas „Porsche 911“ dabar turi 650 arklio galių ir 800 Nm sukimo momentą išvystančią jėgainę ir sugeba 100 km/val. įsibėgėti per 2,6 sekundės. Jeigu pasinaudotumėte „Launch Control“ sistema, automobilio pagreitėjimas iki 100 km/val. sutrumpėja iki 2,4 sekundės.
Įdomu ką būtų galima padaryti su „Porsche 911 Turbo S“.
Per pastaruosius dešimt metų „Porsche 911 Turbo“ tapo ne tik labai patogus, komfortiškas ir malonus vairuoti, bet ir labai, labai greitas. Patys naujausi „911“ modeliai galėtų aplenkti ne tik 2 kartus brangesnius oponentus. Tačiau tą patį galėtų padaryti ir „Nissan GT-R“, ar ne?
Vis dėlto, ne kiekvienas automobilis pasaulyje galėtų mesti iššūkį labai brangiam, labai retam ir kvapą gniaužiančiam „Bugatti Veyron“. Tačiau štai šis „Porsche 911“ galėtų ne tik mesti iššūkį, bet ir jį aplenkti... bent jau trumpai.
„MM Performance“ specialistų pagražintas „Porsche 911“ dabar turi 650 arklio galių ir 800 Nm sukimo momentą išvystančią jėgainę ir sugeba 100 km/val. įsibėgėti per 2,6 sekundės. Jeigu pasinaudotumėte „Launch Control“ sistema, automobilio pagreitėjimas iki 100 km/val. sutrumpėja iki 2,4 sekundės.
Įdomu ką būtų galima padaryti su „Porsche 911 Turbo S“.