Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Birželio 17-ąją elektromobilių ekipažai susirungs kiek neįprastose varžybose, kuriose draudžiama viršyti greitį, o sėkmę neretai lemia gerai parengtas ir įgyvendintas planas. Tarp 30 šiame renginyje startuosiančių automobilių pirmą kartą debiutuos ir stilingasis „CUPRA Born“ modelis.
2022 metų pradžioje Lietuvos rinkoje debiutavęs pirmasis CUPRA elektromobilis sukurtas laikantis sėkmę prekių ženklui jau atnešusios filosofijos. Ryškus šio modelio išorės ir salono dizainas puikiai dera prie dinamiško valdymo. Tuo pat metu tai ne tik miesto sąlygoms, bet ir užmiesčio kelionėms pritaikytas elektromobilis, priklausomai nuo versijos, viena įkrova galintis nuvažiuoti iki 544 kilometrų atstumą.
„Ignitis ON: pažink Lietuvą!“ elektromobilių varžybose prie elektrinio „CUPRA Born“ vairo sės žinomas šalies lenktynininkas Ignas Gelžinis. 58 kWh talpos bateriją turintis modelis viena įkrova gali nuvažiuoti iki 415 kilometrų, todėl sportininkas varžysis „Warsaw“ įskaitoje. Joje rungsis elektromobiliai, įveikiantys nuo 358 iki 474 kilometrų.
Platforma ta pati – charakteris kitoks
Įprastai kiek kitokio pobūdžio automobilių lenktynėse besivaržančio
I. Gelžinio manymu, elektromobilių varžybos – puiki proga visiems parodyti, kad įdomūs gali būti ne tik automobiliai su riaumojančiais vidaus degimo varikliais. Anot jo, nors varžybų formatas kiek kitoks, tačiau dėl to azarto – nė kiek ne mažiau.
Į renginį lenktynininkas žiūri rimtai – ketina prieš startą daugiau pasivažinėti „CUPRA Born“ elektromobiliu, išbandyti, kokios yra šio modelio energijos sąnaudos dabartinėmis oro sąlygomis, ir pagal tai sudėlioti varžybų planą.
„Planą neabejotinai teks koreguoti jau per varžybas, bet dėl to – tik įdomiau. Aišku, stengsimės išsirinkti geriausią įmanomą strategiją“, – tikina pašnekovas.
I. Gelžinis pastebi, kad greta kitų rinkoje šiuo metu siūlomų elektromobilių „
CUPRA Born“ išsiskiria patraukliu dizainu. Modelis gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir „Volkswagen ID.3“, tačiau ispanų prekių ženklas pagerino elektromobilio komfortą.
„Išorės dizainas yra dinamiškesnis – itin skiriasi pikčiau atrodanti priekinė dalis. Skirtumai pastebimi ir žvelgiant į saloną, nes jame naudojamos kitokios medžiagos“, – pagrindinius skirtumas įvardija lenktynininkas.
„CUPRA Born“ viduje žvilgsnį traukia moderniai atrodančios apdailos detalės ir patogios sportiškos sėdynės. Šis elektromobilis taip pat gali būti komplektuojamas su adaptyviąja važiuoklės valdymo sistema. „Born“ modeliuose taip pat diegiama naujausia programinė įranga, todėl vartotojai jau nebesusidurs su klaidomis, kurių pasitaikydavo senesniuose „Volkswagen ID.“ serijos elektromobiliuose.
Išsiaiškins, kuris geriau perprato elektromobilius
I. Gelžinis su nekantrumu laukia galimybės pasivaržyti su toje pačioje įskaitoje startuosiančiu „
Porsche Taycan 4S“, kurį vairuos lenktynininkas
Robertas Kupčikas. Pagrindinis abiejų profesionalių vairuotojų tikslas – parodyti visiems, kokia daug žadanti gali būti ateitis naudojantis elektromobiliais.
„Varžybos kelia azartą, bet, tikiuosi, kad visi turėsime galimybę puikiai praleisti dieną ir tuo pat metu išsiaiškinsime, kokios yra tikrosios naujos kartos elektromobilių galimybės“, – apie lūkesčius kalba „Born“ ekipažo narys.
Dauguma gamintojų šiuo metu jau siūlo elektromobilius, galinčius viena įkrova nuriedėti visus 330 kilometrų nuo Vilniaus iki Palangos. I. Gelžinis pastebi, kad tai kone ilgiausia kelionė, kurią gali tekti įveikti gyvenant Lietuvoje, todėl svarstantiems apie elektromobilio pirkimą jau nereikėtų nerimauti dėl nuvažiuojamo atstumo ar įkrovimo galimybių.
„Elektromobiliai jau dabar yra tinkami kasdieniam naudojimui, tačiau gamintojai ir toliau nemažina jų technologijoms skirtų investicijų. Konkurencijai didėjant, naujų modelių galimybės taip pat tik didės. Manau, artimiausiais metais gatvėse išvysime gerokai daugiau elektromobilių“, – prognozuoja lenktynininkas.
Birželio 17-ąją elektromobilių ekipažai susirungs kiek neįprastose varžybose, kuriose draudžiama viršyti greitį, o sėkmę neretai lemia gerai parengtas ir įgyvendintas planas. Tarp 30 šiame renginyje startuosiančių automobilių pirmą kartą debiutuos ir stilingasis „CUPRA Born“ modelis.
2022 metų pradžioje Lietuvos rinkoje debiutavęs pirmasis CUPRA elektromobilis sukurtas laikantis sėkmę prekių ženklui jau atnešusios filosofijos. Ryškus šio modelio išorės ir salono dizainas puikiai dera prie dinamiško valdymo. Tuo pat metu tai ne tik miesto sąlygoms, bet ir užmiesčio kelionėms pritaikytas elektromobilis, priklausomai nuo versijos, viena įkrova galintis nuvažiuoti iki 544 kilometrų atstumą.
„Ignitis ON: pažink Lietuvą!“ elektromobilių varžybose prie elektrinio „CUPRA Born“ vairo sės žinomas šalies lenktynininkas Ignas Gelžinis. 58 kWh talpos bateriją turintis modelis viena įkrova gali nuvažiuoti iki 415 kilometrų, todėl sportininkas varžysis „Warsaw“ įskaitoje. Joje rungsis elektromobiliai, įveikiantys nuo 358 iki 474 kilometrų.
Platforma ta pati – charakteris kitoks
Įprastai kiek kitokio pobūdžio automobilių lenktynėse besivaržančio
I. Gelžinio manymu, elektromobilių varžybos – puiki proga visiems parodyti, kad įdomūs gali būti ne tik automobiliai su riaumojančiais vidaus degimo varikliais. Anot jo, nors varžybų formatas kiek kitoks, tačiau dėl to azarto – nė kiek ne mažiau.
Į renginį lenktynininkas žiūri rimtai – ketina prieš startą daugiau pasivažinėti „CUPRA Born“ elektromobiliu, išbandyti, kokios yra šio modelio energijos sąnaudos dabartinėmis oro sąlygomis, ir pagal tai sudėlioti varžybų planą.
„Planą neabejotinai teks koreguoti jau per varžybas, bet dėl to – tik įdomiau. Aišku, stengsimės išsirinkti geriausią įmanomą strategiją“, – tikina pašnekovas.
I. Gelžinis pastebi, kad greta kitų rinkoje šiuo metu siūlomų elektromobilių „
CUPRA Born“ išsiskiria patraukliu dizainu. Modelis gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir „Volkswagen ID.3“, tačiau ispanų prekių ženklas pagerino elektromobilio komfortą.
„Išorės dizainas yra dinamiškesnis – itin skiriasi pikčiau atrodanti priekinė dalis. Skirtumai pastebimi ir žvelgiant į saloną, nes jame naudojamos kitokios medžiagos“, – pagrindinius skirtumas įvardija lenktynininkas.
„CUPRA Born“ viduje žvilgsnį traukia moderniai atrodančios apdailos detalės ir patogios sportiškos sėdynės. Šis elektromobilis taip pat gali būti komplektuojamas su adaptyviąja važiuoklės valdymo sistema. „Born“ modeliuose taip pat diegiama naujausia programinė įranga, todėl vartotojai jau nebesusidurs su klaidomis, kurių pasitaikydavo senesniuose „Volkswagen ID.“ serijos elektromobiliuose.
Išsiaiškins, kuris geriau perprato elektromobilius
I. Gelžinis su nekantrumu laukia galimybės pasivaržyti su toje pačioje įskaitoje startuosiančiu „
Porsche Taycan 4S“, kurį vairuos lenktynininkas
Robertas Kupčikas. Pagrindinis abiejų profesionalių vairuotojų tikslas – parodyti visiems, kokia daug žadanti gali būti ateitis naudojantis elektromobiliais.
„Varžybos kelia azartą, bet, tikiuosi, kad visi turėsime galimybę puikiai praleisti dieną ir tuo pat metu išsiaiškinsime, kokios yra tikrosios naujos kartos elektromobilių galimybės“, – apie lūkesčius kalba „Born“ ekipažo narys.
Dauguma gamintojų šiuo metu jau siūlo elektromobilius, galinčius viena įkrova nuriedėti visus 330 kilometrų nuo Vilniaus iki Palangos. I. Gelžinis pastebi, kad tai kone ilgiausia kelionė, kurią gali tekti įveikti gyvenant Lietuvoje, todėl svarstantiems apie elektromobilio pirkimą jau nereikėtų nerimauti dėl nuvažiuojamo atstumo ar įkrovimo galimybių.
„Elektromobiliai jau dabar yra tinkami kasdieniam naudojimui, tačiau gamintojai ir toliau nemažina jų technologijoms skirtų investicijų. Konkurencijai didėjant, naujų modelių galimybės taip pat tik didės. Manau, artimiausiais metais gatvėse išvysime gerokai daugiau elektromobilių“, – prognozuoja lenktynininkas.