• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pusiau motociklas, pusiau automobilis. Tokios mintys kyla stovint šalia neįprasto, tačiau fantastiškai atrodančio „Honda Project 2&4“. Vis dėlto, didžiulių vilčių į šį projektą dėti nereikėtų, ar ne? 
Tiesą sakant - reikėtų. Bent jau sunkiai anglų kalba šnekantys „Honda“ atstovai apie šį projektą kalbėjo su didžiuliu entuziazmu. Po pakankamai ilgo blankių automobilių kūrimo, vienas garsiausių japoniškų automobilių gamintojas nori susigrąžinti jaunus, charizmatiškus ir išsisilavinusius pirkėjus, kurie kadaise buvo „Honda“ varomoji jėga.

Pusiau motociklas, pusiau automobilis. Tokios mintys kyla stovint šalia neįprasto, tačiau fantastiškai atrodančio „Honda Project 2&4“. Vis dėlto, didžiulių vilčių į šį projektą dėti nereikėtų, ar ne? 
Tiesą sakant - reikėtų. Bent jau sunkiai anglų kalba šnekantys „Honda“ atstovai apie šį projektą kalbėjo su didžiuliu entuziazmu. Po pakankamai ilgo blankių automobilių kūrimo, vienas garsiausių japoniškų automobilių gamintojas nori susigrąžinti jaunus, charizmatiškus ir išsisilavinusius pirkėjus, kurie kadaise buvo „Honda“ varomoji jėga.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SAMSUNG CSC


„Honda Project 2&4“ yra tik vienas iš daugelio projektų, kurie šiuo metu tobulinami įvairiuose „Honda“ padaliniuose. Frankfurto automobilių parodoje pristatytas „„Honda Project 2&4“ buvo sukurtas jungtinės inžinierių komandos iš viso pasaulio, tačiau pirminė idėja gimė Japonijoje, „Honda“ markės gimtinėje.

REKLAMA

SAMSUNG CSC


„Honda Project 2&4“ - netradicinis automobilis, o galbūt motociklas? Tiesą sakant - tai du viename. „Honda Project 2&4“ turi „Moto GP“ čempionate dalyvaujančio motociklo variklį, kuris sugeba įsisukti net iki 14 tūkst. aps/min. ir pasiekia 212 arklio galias.
„Ariel Atom“ primenantis kūrinys sveria vos 405 kilogramus, tad tik galite įsivaizduoti kokį stulbinamą pagreitį ir sukibimą su kelio danga jis turi. Futuristiškai ir unikaliai atrodantį „Honda“ projektą suvaldyti padeda europietiški „Ohlins“ amortizatoriai, „semi-slick“ tipo padangos, dvigubą sankabą turinti pavarų dėže ir milžiniški stabdžių diskai, kurie neatrodo, lyg būtų pagaminti iš kartono ar kokios nors kitos medžiagos, kuri padeda sukurti tik imitaciją.
Pats svarbiausias klausimas - „Ar automobilis pateks į serijinę gamybą?“ Į šį klausimą atsakyti galėtų atsakyti tik „Honda“ vadovas. Oficialiai - projektas po truputėlį juda link serijinės gamybos, tačiau galutinis automobilio vaizdas gali pasikeisti kardinaliai.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų