Naujos kartos modelis toliau naudos „KC20“ vardu pavadintą motorą. Tai – 2,0 litrų, 4 cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi, išvystantis... nežinomą kiekį galios.
„Honda“, bent jau kol kas, nėra linkusi atskleisti variklio techninių charakteristikų, tačiau įvairūs neoficialūs šaltiniai skelbia, jog šis motoras turėtų išvysti 320 arklio galių.
Daugelio analogų gretose šis rodiklis nebeatrodo įspūdingas, tačiau praėjusios kartos modelis įrodė, jog tokio pajėgumo pakankama sėkmingai ir konkurencingai smagintis lenktynių trasoje.
Nors automobilyje naudojamas variklis nėra visiškai naujas, tai nereiškia, jog inžinieriai neatliko nei vienos naujovės. „FL5“ modelyje rasime našesnį turbokompresorių, kuris dabar turi nedidelį korpusą. „Honda“ inžinieriai taip pat pakoregavo turbokompresoriaus menčių skaičių ir formą, siekiant padidinti galią ir pagerinti oro srautą.
Kartu su pirmiau minėtais elementais, nauja, didelio efektyvumo išmetimo sistema padeda „Civic Type R“ tapti vienu iš galingiausių savo klasės automobilių, nes pagerina galios ir svorio santykį, sukimo momentą ir didžiausią greitį, palyginti su ankstesnės kartos „Type R“.
Į naująjį modelį taip pat įdiegta patobulinta šešių laipsnių mechaninės pavarų dėžės versija bei riboto praslydimo diferencialas.
„Honda“ teigia, kad patobulinta pavarų dėžė užtikrina tobulai suderintus pavarų perdavimo skaičius, kurie padeda automobiliui išlaikyti pusiausvyrą įvažiuojant į posūkį.
Naujos kartos „Type R“ sukurtas remiantis anksčiau pristatyto „Honda Civic“ elegantiška išvaizda. Tačiau „Type R“ turi žemesnę ir platesnę laikyseną, kuri sustiprina sportišką išvaizdą ir pagerina važiavimo savybes. Ratų arkos, išgaubtos virš lengvų 19 colių matinės juodos spalvos lengvojo lydinio ratlankių, pabrėžia atletiškesnes formas.
Išorės dizainas dabar perteikia solidumo pojūtį – nesudėtingai atrodantys akcentai puikiai integruoti į bendrą automobilio dizainą. Visi nauji elementai buvo sukurti specialiai „Type R“ modeliui ir suteikia jam reikšmingesnių aerodinaminių privalumų.
Išraiškingos apatinės priekinio bamperio grotelės pagerina oro srautą į variklį ir dera su naujuoju variklio dangčiu, kuris dabar turi ventiliacijos angą, pagerinančią oro srautą aplink priekinę dalį.
Kiti aerodinaminio dizaino elementai – didelės angos už priekinių ratų ir naujas, didesnis galinis difuzorius, įmontuotas tiesiai į dugną, taip pat veikia kartu su kitais kėbulo patobulinimais.
Radikalus naujo dizaino galinis spoileris padidina prispaudžiamąją jėgą ir yra nukreiptas taip, jog sumažintų oro pasipriešinimą. Galinis spoileris yra žemesnis, bet platesnis nei ankstesniame modelyje dėl naujų aliuminio liejimo laikiklių, pabrėžiančių naują aptakią stogo liniją ir platesnę poziciją.
Atnaujintame salone vairuotojas sėdės žemiau nei anksčiau. Lengvos sportinės sėdynės su zomšos efekto audiniu palaiko teisingą vairuotojo laikyseną, todėl, „Honda“ teigimu, jis automobilį gali valdyti patogiai ir nevaržomai.
Priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo, vairuotojas gali rinktis skirtingus variklio, vairo mechanizmo, pakabos ir variklio garso režimus.
Po radikalių atnaujinimų sugrįžta „Honda LogR“ duomenų analizavimo sistema. Automobilio jutiklių gaunamus eksploatacinių savybių duomenis derinant su išmaniojo telefono programėle, vairuotojams suteikiama galimybė realiuoju laiku stebėti ir registruoti įvairius parametrus.
Naujos kartos modelis Europoje turėtų pasirodyti 2023 metais. Tikėtina, jog naujas modelis kainuos nuo maždaug 40 tūkst. eurų.