Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kodėl mūsų šalyje „Hill Climb“ čempionatai nesurado savo vietos po saule? Nėra tinkamos vietos? Nėra norinčių užsiimti tokio čempionato organizavimu? O galbūt - tiesiog trūksta noro?
Kiekvieną kartą, kai pamatome kas dedasi Europos „Hill Climb“ čempionatuose, užsimanome ten nukeliauti ir pamatyti visą veiksmą savo akimis. Ypač kai šiose varžybose dalyvauja tikras automobilių margumynas. Pradedant Formule-1 ir baigiant tokiais monstrais kaip štai šis „Volkswagen Corrado“, kuris buvo sukonstruotas būtent „Hill Climb“ varžyboms.
Andre Stelbergo vairuojamas automobilis turo vos 1,6 litro benzininį variklį, kuris išvysto 228 arklio galias, tačiau sugeba pasiekti net 10,200 aps/min. Galia perduodama per gale sumontuotą 6 bėgių sekvencinę pavarų dėžę.
Norite pamatyti kaip mažiau nei 800 kilogramų sveriantis „Corrado“ sugeba skristi Vokietijos keliais? Žiūrime video esantį žemiau.
Kodėl mūsų šalyje „Hill Climb“ čempionatai nesurado savo vietos po saule? Nėra tinkamos vietos? Nėra norinčių užsiimti tokio čempionato organizavimu? O galbūt - tiesiog trūksta noro?
Kiekvieną kartą, kai pamatome kas dedasi Europos „Hill Climb“ čempionatuose, užsimanome ten nukeliauti ir pamatyti visą veiksmą savo akimis. Ypač kai šiose varžybose dalyvauja tikras automobilių margumynas. Pradedant Formule-1 ir baigiant tokiais monstrais kaip štai šis „Volkswagen Corrado“, kuris buvo sukonstruotas būtent „Hill Climb“ varžyboms.
Andre Stelbergo vairuojamas automobilis turo vos 1,6 litro benzininį variklį, kuris išvysto 228 arklio galias, tačiau sugeba pasiekti net 10,200 aps/min. Galia perduodama per gale sumontuotą 6 bėgių sekvencinę pavarų dėžę.
Norite pamatyti kaip mažiau nei 800 kilogramų sveriantis „Corrado“ sugeba skristi Vokietijos keliais? Žiūrime video esantį žemiau.