Buvęs „Audi“ kompanijos darbuotojas ir talentingas specialistas nusprendė trumpam atsitraukti nuo automobilių kūrimo. Arba bent jau jis taip privertė galvoti visus aplinkinius, nes šiandien Rolandas Gumpertas kartu su naujais partneriais pristato savo naująjį kūrinį – „RG Nathalie“.
Tad kas tai per automobilis? „RG Nathalie“ yra dviejų durų, sportiškas kupė, kurio ratus suka 600 arklio galių išvystanti hibridinė jėgainė, kuri bandys išjudinti mažiau nei 1600 kilogramų sveriantį kėbulą.
Nors 70 kWh galingumo baterija sveria 450 kilogramų, tačiau automobilio kėbulas ir struktūra buvo pagaminta iš itin lengvų medžiagų. O tai padėjo išvengti didžiausio elektromobilių trūkumo – pernelyg didelio svorio, kuris kenkia dinaminėms savybėms, valdymui ir elektros sąnaudoms.
Naudodami tik elektros energiją, automobilis galės nuvažiuoti iki maždaug 300 kilometrų. Tuomet galėsite pasirinkti vieną iš dviejų scenarijų: sustoti šalia įkrovimo stotelės ir kelias valandas laukti, kol baterijos įsikraus iki 100% arba į žaidimų aikštelę išleisti vandenilį – šiame automobilyje yra sumontuotas net 90 litrų talpos bakas!
Projekto autoriai žinodami, jog vandeniliu prekiaujančių degalinių nėra labai daug, į automobilį sumontavo sistemą, kuri leidžia metanolį konvertuoti į vandenilį.
Rolandas Gumpertas neslepia ir didžiuojasi savo kūriniu, mat „RG Nathalie“ iki 100 km/val. įsibėgės vos per 2,5 sekundės, pasieks maksimalų 300 km/val. greitį ir galės be jokių sustojimų nuvažiuoti maždaug 850 kilometrų distanciją. Ir visa tai gausite maždaug „Audi TT“ dydžio automobilyje. „RG Nathalie“ yra 4,31 metro ilgio, 2,1 metro pločio ir 1,31 metro aukščio. Tuo tarpu ratų bazės ilgis siekia 2,52 metro.
Hibridinio automobilio autoriai tikisi, jog jiems pavyks serijinę gamybą pradėti 2019 metų viduryje.