Kaip bebūtų keista, tačiau pasaulyje yra dvi šalys, kurios skiria didžiulį dėmesį automobiliams, kurių paskirtis yra reprezentacinė. Kokios tos šalys? Atsakymas į šį klausimą yra pakankamai paprastas : Jungtinės Amerikos Valstijos ir Rusija, o tiksliau - Tarybų Sąjunga, kuri stengėsi neatsilikti nuo savo didžiausios varžovės.
Tarybų Sąjungoje, reprezentacinėms reikmėms skirti automobiliai atsirado pakankamai anksti, dar prieš antrąjį pasaulinį karą, tačiau masinė tokio tipo mašinų gamyba prasidėjo 1953 metais. Tuomet į pakankamai kuklų Tarybų Sąjungos vadovų automobilių parką pateko „ZIS - 110“ - pats ištaigingiausias to meto rusiškas automobilis. Vėliau „ZIS - 110“ pakeitė „ZIS - 111“, „ZIS - 114“ ir „ZIS - 115“, tačiau jie buvo skirti pačio aukščiausio rango pareigūnams. Tuo tarpu žemesnio rango valstybės tarnautojai buvo apdovanoti štai šiuo automobiliu - „GAZ - 24“ kabrioletu.
Iškilmingos progos metu, štai šis „GAZ“ kabrioletas važiuodavo už išdidžiai atrodančių limuzinų, kuriuose sėdėdavo žmonės, kurie milžiniškai Tarybų Sąjungai sakydavo kas yra gerai ir kas yra blogai, ir kodėl Tarybų Sąjunga yra pati geriausia ir idealiausia vieta gyventi.
Reprezentacinėms reikmėms skirta mašina nuo savo brolio su sedano kėbulu skiriasi tik tuo, jog neturi stogo, neturi priekinės keleivio sėdynės ir turi papildomą metalinę ir storą rankeną į kurią galėdavo įsikibti gale sėdintis valstybės tarnautojas.