Subaru BRZ
Kompaktiškas, lengvas, klasikinės komponuotės kupė – idealus receptas, ar ne?
„Subaru“ inžinieriai turi pakankamai daug patirties kurdami patvarius, ištvermingus automobilius su kuriais galima leistis į kelionę po miškus ir pelkes.
Vis dėlto, klasikinė komponuotė „Subaru“ specialistams atrodė kaip vienaragis viduryje Gariūnų turgaus – kosmosas. Nepaisant to, Japonijos gamintojos inžinieriai 2007 metais sukūrė pirmąjį „BRZ“ prototipą, pasinaudoję gerokai modifikuotu „Subaru Legacy“ sedanu.
Praėjus porai metų, „Subaru“ pradėjo dirbti su nauju, antruoju „BRZ“ prototipu. Šį kartą donoru tapo „Subaru Impreza“ automobilis, kuriame buvo testuojami įvairūs būsimo kupė agregatai.
Porsche 928
„Porsche“ visuomet glaudžiai bendradarbiaudavo su „VAG“ koncerne dirbančiais kolegomis. „Porsche“ inžinieriai padėdavo „VAG“ koncerno specialistams ir atvirkščiai.
„Porsche“ kurdama garsųjį „928“ kupė, iš pradžių sukonstravo štai šį prototipą, kuris buvo sulipdytas „Audi 100“ kupė pagrindu.
Už „Audi 100“ kupė kėbulo detalių slypėjo „Porsche“ inžinierių sukurta važiuoklė, galinių varančiųjų ratų pavara ir milžiniškas V8 motoras.
Taip pat reikėtų paminėti dar vieną įdomų faktą. Kitaip negu daugelis kitų gamintojų, sportiškų automobilių gamintoja daugelį komponentų testuodavo atskirai. Pavyzdžiui, pakaba buvo testuojama „Opel Admiral“ automobilyje, pavarų dėžė – „Mercedes Benz 350 SL“.
McLaren SLR
Šiuo metu „McLaren“ ir „Mercedes Benz“ turi ne vieną, bet keletą skirtingų aukšto kalibro automobilių, kurie be didelių problemų pasiekia 300 km/val. greitį.
Jeigu laikrodį atsuktume atgal, į 2000 metus, pamatytume kitokį vaizdą. „Mercedes Benz“ tuomet specializavosi tik prabangiais ir ištaigingais modeliais, o „McLaren“ vardas daugeliui asocijuodavosi su Formulė 1.
Kuomet „Mercedes Benz“ paprašė „McLaren“ inžinierių sukurti naują superautomobilį, britų kompanijos inžinieriai pasielgė...neįprastai.
Jie nusipirko du naudotus „TVR“ automobilius ir ant jų važiuoklės pradėjo testuoti būsimo „SLR“ modelio komponentus.
Jaguar XJ220
„Ford Transit“ yra vienas populiariausių lengvųjų komercinių automobilių visoje Europoje. Tai tikriausiai žinojote.
„Ford Transit“ taip pat tapo važinėjančia laboratorija, kuri leido „Jaguar“ specialistams testuoti „XJ 220“ pakabos komponentus ir itin pajėgų variklį.
Britai į kukliai atrodantį „Ford Transit“ įgrūdo 3,5 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų benzininį variklį, kuris išvystė net 540 arklio galių.
Šiuo metu „Jaguar XJ 220“ prototipas priklauso privačiam asmeniui, kuris yra dažnas „Goodwood Festival of Speed“ dalyvis.