„ATS“ yra visiškai naujas „Cadillac“ markės produktas, kuris taps trečios serijos „BMW“ konkurentu. Klasikinės komponuotės sedanas buvo kuriamas vadovaujantis „Art&Science“ filosofija. Aštrios, griežtos ir modernios automobilio linijos turėtų sudominti pirkėjus, kurie ieško alternatyvų.
Keletas tikrų faktų, kurie gali jus priversti rimtai žiūrėti į šį modelį : 50/50 svorio paskirstymas, mažiausias kėbulo svoris klasėje, „MacPherson“ tipo pakaba priekyje ir „Multi-Link“ tipo pakaba gale, galingiausias dviejų litrų benzininis motoras klasėje išvystantis 276 arklio galias.
Geriausia žinia yra ta, kad šis modelis bus parduodamas ir Lietuvoje. Kiek šis modelis kainuos mūsų šalyje - nežinome, tačiau Vokietijoje „Cadillac ATS“ kainuoja nuo 39.000 eurų arba maždaug 134.000 litų.
Antroji „Cadillac“ naujiena - „Cadillac CTS“. Vidutinio dydžio sedanas, kuris taps tiesioginiu penktos serijos „BMW“, „Jaguar XF“ ir „Mercedes Benz“ konkurentu.
Palyginus su senesniu modeliu, naujasis „CTS“ tapo 127 milimetrais ilgesnis, 25 milimetrais žemesnis. Ratų bazė padidėjo 30 milimetrų.
Naujasis „CTS“ už mažesnį „ATS“ kainuos maždaug 10.000 eurų daugiau.
Be šių dviejų modelių, mūsų dėmesį patraukė ištaigingai atrodantis „Elmiraj“ konceptas. Didelis ir platus dviejų durų kupė netiesiogiai užsimina apie būsimą markės flagmaną, kuris turėtų pasirodyti 2017 metais.
„Elmiraj“ nėra tik parodoms skirtas automobilis. Šis ilgas kupė yra normaliai funkcionuojantis automobilis. Todėl atidarius variklio gaubtą, nereikėtų nustebti, jeigu ten išvysite 4.5 litro, V formos, aštuonių cilindrų motorą, kuris pasak „Cadillac“ atstovų, išvysto 500 arklio galių ir 678 NM sukimo momentą. 1800 kilogramų sveriančiam automobiliui to turėtų užtekti pajudėti iš vietos.
Giminingų ryšių turinti „Chevrolet“ į Frankfurtą atvažiavo su keliomis naujienomis. Kosmetinį remontą gavo „Cruze“, „Malibu“, „Orlando“ modeliai. Markės stende taip pat buvo galima išvysti „Opel Mokka“ analogą - „Chevrolet Trax“.
Vis dėlto daugiausiai dėmesio ir liaupsių nusipelnė naujos kartos „Corvette“. Norėdami deramai konkuruoti su europietiškais analogais, „Chevrolet“ inžinieriai nusprendė parodyti savo sugebėjimus.
Naujoji „Corvette“ aprūpinta 6,2 litro benzininiu agregatu, kuris išvysto 450 arklio galių ir 610 NM sukimo momentą. Su šiuo agregatu, naujasis modelis galės iki 100 km/h įsibėgėti per maždaug 4 sekundes ir pasiekti maksimalų 280 km/h greitį.
„Chevrolet“ ir Cadillac“ :