• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Formulė 1“ visuomet buvo laikoma automobilių sporto karaliene, ir bet kuris čempionate dalyvaujantis lenktynininkas gali laikyti save pasiekusiu svajonę. Norint patekti į „Formulę 1“, reikia ne tik įgūdžių ir talento, bet ir nemažų finansinių išteklių. O jeigu dar laimi čempiono titulą, tavo vardas lieka įrašytas istorijoje, o kiekvienas viešas pasirodymas tampa auksu. Tačiau tai galioja ne visiems – pavyzdžiui, Jensonui Buttonui.

„Formulė 1“ visuomet buvo laikoma automobilių sporto karaliene, ir bet kuris čempionate dalyvaujantis lenktynininkas gali laikyti save pasiekusiu svajonę. Norint patekti į „Formulę 1“, reikia ne tik įgūdžių ir talento, bet ir nemažų finansinių išteklių. O jeigu dar laimi čempiono titulą, tavo vardas lieka įrašytas istorijoje, o kiekvienas viešas pasirodymas tampa auksu. Tačiau tai galioja ne visiems – pavyzdžiui, Jensonui Buttonui.

REKLAMA

J. Buttonas 2009 metais, atstovaudamas „Brawn GP“ komandą, tapo „Formulės 1“ čempionu. Nors jo talentu niekas neabejojo, vėliau, iki pat 2017 metų, kai lenktyniavo su geriausiais pasaulio sportininkais, britui nepavyko pakartoti šios sėkmės. Supratęs, kad jo galimybės „Formulėje 1“ baigiasi, jis pasitraukė ir pradėjo naujas veiklas – dalyvavo ilgų distancijų lenktynėse, o netgi išbandė jėgas ir „NASCAR“ čempionate.

Pastaraisiais metais J. Buttonas kartu su bendraminčiais – televizijos laidos „Wheeler Dealers“ buvusiu vedėju Antu Ansteadu ir dizaineriu Marku Stubbsu – ėmėsi ambicingo projekto: įsteigė automobilių gamybos įmonę „Radford Motors“.

REKLAMA
REKLAMA

Jų tikslas buvo sukurti išskirtinių, brangių automobilių seriją. Naudodami „Lotus Evora“ pagrindą, jie siekė atgaivinti „Lotus 62“ modelį, pavadinę jį „Radford-Lotus Type 62-2“. Teoriškai projektas atrodė įgyvendinamas, tačiau itin lengvo superautomobilio kūrimas vis susidūrė su iššūkiais, ir galiausiai įmonė pateikė bankroto prašymą, kad galėtų pradėti restruktūrizacijos procesą.

REKLAMA

Leidinys „People“ pranešė, kad prašymas pateiktas po to, kai prieš du įmonės įkūrėjus – A. Ansteadą ir D. Bednarskį – buvo pateikti du teisiniai ieškiniai.

Vienas jų – buvusio verslo partnerio, kuris teigia, jog pora jam skolinga 2 mln. dolerių, o antras – bendrasavininko, tvirtinančio, kad Anstead ir Bednarski iš 100 000 dolerių užstato naudojo lėšas išlaidoms, nesusijusioms su kliento užsakymu, dengti.

Pastarajame ieškinyje taip pat nurodoma, kad įmonės lėšos buvo naudojamos privačioms išlaidoms, pavyzdžiui, automobilio draudimui, apmokėti.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų