• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lotus Omega“? Galbūt norėjome pasakyti „Opel Omega“? Jeigu jau reikėtų pasakyti tikslų šio automobilio vardą, tai tiek mes, tiek Jūs jį turėtumėte vadinti „Lotus Carlton“.
1990 metais „Opel“ nuvyko į „Lotus“ kompanijos būstinę ir kartu su savimi atsivežė klasikinės komponuotės sedaną - „Opel Omega“. Kokia proga? Vokiečiai norėjo pasižiūrėti ką „Lotus“ inžinieriai sugeba padaryti su tokiu automobiliu kaip „Omega“ ir įsitikinti britų inžinierių meistriškumu.
„Lotus“ kompanijos inžinieriai ne tik patobulino „Opel“ kompanijos flagmaną, bet ir sukūrė vieną greičiausių to meto sedanų, kuris akceleracija nenusileido to meto super-automobiliams.
Pakankamai kukliai atrodantis automobilis sugebėdavo iki 100 km/val. įsibėgėti per 5.2 sekundės ir pasiekti 275 km/val. maksimalų greitį. Anuomet tokį maksimalų greitį galėjo pasiekti tik brangiausi ir egzotiškiausi pasaulio automobiliai.
Galbūt dėl šios priežasties, ilgametis „Hill Climb“ pirmenybių dalyvis, Thomas Weberhofer pasirinko ne „BMW“, ne „Toyota“, ne „Honda“ ar „Audi“, bet „Lotus“ specialistų modifikuotą „Omega“.
Thomas Weberhoferis vietinėse „Hill Climb“ varžybose dalyvauja su beveik standartiniu modeliu. Apart keletos pakeitimų eksterjere ir pakaboje, britiško kraujo turintis „Opel“ sugeba neatsilikti nuo modernesnių varžovų.

Lotus Omega“? Galbūt norėjome pasakyti „Opel Omega“? Jeigu jau reikėtų pasakyti tikslų šio automobilio vardą, tai tiek mes, tiek Jūs jį turėtumėte vadinti „Lotus Carlton“.
1990 metais „Opel“ nuvyko į „Lotus“ kompanijos būstinę ir kartu su savimi atsivežė klasikinės komponuotės sedaną - „Opel Omega“. Kokia proga? Vokiečiai norėjo pasižiūrėti ką „Lotus“ inžinieriai sugeba padaryti su tokiu automobiliu kaip „Omega“ ir įsitikinti britų inžinierių meistriškumu.
„Lotus“ kompanijos inžinieriai ne tik patobulino „Opel“ kompanijos flagmaną, bet ir sukūrė vieną greičiausių to meto sedanų, kuris akceleracija nenusileido to meto super-automobiliams.
Pakankamai kukliai atrodantis automobilis sugebėdavo iki 100 km/val. įsibėgėti per 5.2 sekundės ir pasiekti 275 km/val. maksimalų greitį. Anuomet tokį maksimalų greitį galėjo pasiekti tik brangiausi ir egzotiškiausi pasaulio automobiliai.
Galbūt dėl šios priežasties, ilgametis „Hill Climb“ pirmenybių dalyvis, Thomas Weberhofer pasirinko ne „BMW“, ne „Toyota“, ne „Honda“ ar „Audi“, bet „Lotus“ specialistų modifikuotą „Omega“.
Thomas Weberhoferis vietinėse „Hill Climb“ varžybose dalyvauja su beveik standartiniu modeliu. Apart keletos pakeitimų eksterjere ir pakaboje, britiško kraujo turintis „Opel“ sugeba neatsilikti nuo modernesnių varžovų.

REKLAMA



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų