Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Naujos kartos „Ford Fiesta“ gerbėjų apibūdinama kuo įvairiausiais epitetais: protinga, saugi, orientuota į individualius poreikius. Prie šių apibūdinimų galima pridėti dar keletą – aukštesni standartai interjero kokybei bei novatoriškos technologijos. Naujos kartos „Ford Fiesta“ yra pirmasis „Ford“ modelis, atsinešantis visiškai naują interjero dizaino filosofiją.
„Maištingoji“ – taip naują koncepciją apibūdina jos kūrėjai. Ją kuriant, dizaineriai bei psichologai atliko ilgalaikį tyrimą – stebėjo žmonių santykį su automobiliu. Pasitelkę pažangiausią programinę įrangą, ekspertai tyrinėjo viską – nuo akių išraiška išduodamų pirkėjų emocijų iki žodinių klientų atsiliepimų.
„Nustatyta, kad emocinis pirkėjo santykis su automobiliu užsimezga per pirmąsias tris minutes. Nuo tos akimirkos, kuomet įsigyjamas daiktas, atsiranda ir vystosi tam tikras santykis – per kvapą, paviršius, netgi automobilio durų uždarymo garsą. Mūsų, kaip dizainerių, misija – padėti užsimegzti šiam emociniam prisirišimui“, – sakė Amko Leenarts, „Ford“ interjero dizaino operacijų vadovas.
Įvairiausių tyrimų metu „Ford“ komanda įgijo vertingų įžvalgų, leidusių koncerno dizaineriams kiekvienai „Fiesta“ modifikacijai sukurti specifinius bruožus, suformuoti pagrindinius interjero elementus. Naujasis interjero dizainas orientuotas į patogumą, o dėmesys detalėms realizuojamas parinkus aukščiausios kokybės medžiagas, pasitelkus meistriškumą ir technologijas. Minkštos, malonių paviršių medžiagos sukuria erdvės bei prabangos jausmą.
Atsižvelgdami į vis didėjančią pirkėjų poreikių diferenciaciją, dizaineriai sukūrė papildomų salono individualizavimo galimybių. Automobilio savininko vertybes ir skonį atspindės interjero stiliaus pasirinkimo „paketai“, pradedant sėdynių raštu, spalvomis ir baigiant medžiagomis. Centriniam prietaisų skydeliui, durų rankenėlėms, galinio vaizdo veidrodžio dangteliui bus galima parinkti patinkančias spalvas: lenktynių raudona (Race Red), geltona, Bohajaus įlankos žalia (Bohai Bay Mint), žydra (Deep Impact Blue), vario (Chrome Copper).
Naujojo interjero koncepcija apima ir lengvesnį įvairių funkcijų valdymą. Tai įgalina sudėtinga SYNC 3 – komunikacijos ir pramogų sistema su didelės raiškos 8 colių skersmens jutiminiu ekranu, montuojamu arčiau vairuotojo regėjimo linijos. Daugybę ryšio ir pramogų kontrolės galimybių perkėlus į jutiminį ekraną, mygtukų skaičius centrinėje konsolėje sumažėjo kone per pus. Nuo įvairių mygtukų išlaisvintas ir vairas. Pirmoji segmente „Fiesta“ siūlo naują akių judesio sekimo sistemą.
Naujos kartos „Ford Fiesta“ siūlo modifikacijas, pritaikytas vairavimo stiliui ir vertybėms: stiliaus mėgėjams skirta „Titanium“ versija, sportiškumo išpažinėjams – „ST-Line“, prabangos gerbėjams – „Vignale“, o aktyvaus gyvenimo propaguotojams – miesto visureigio atributų turinti „Active“.
Daugybė pažangiausių technologijų „Fiesta“ padaro vienu moderniausių automobilių savo klasėje. Komfortą, saugumą ir patogumą savo keleiviams automobilis užtikrina aktyvaus saugumo sistemomis: avarinis stabdymas su pėsčiųjų aptikimu, automobilių statymo asistentas, 360 laipsnių matomumą užtikrinanti jutiklių sistema, laisvų rankų funkcija, kelio ženklų atpažinimo sistema, automatinės ilgosios šviesos.
Variklių gamoje daugybės prizų laimėtojas benzininis 1 litro „EcoBoost“ su 100, 124 ir 140 AG modifikacijomis tikrai bus. Kaip ir 1,5 litro TDCi dyzelinis agregatas, generuojantis 85 AG (10 AG daugiau negu pirmtakas). Taip pat 120 AG 1,5 litro TDCi – pirmasis naujos kartos didelės galios dyzelinis variklis. Varikliai dirbs su visiškai nauja šešių laipsnių mechanine transmisija, pasižyminčia moderniomis trinties mažinimo technologijomis.
„Ford“ teigimu, anglies dvideginio emisija sieks tik nuo 82 g/km. Šiuos variklius papildys 1,1 litro trijų cilindrų benzininė jėgainė, generuojanti 70 ir 85 AG, dirbanti su penkių greičių mechanine transmisija. Degalų vartojimo efektyvumą užtikrins automatinė Start-stop sistema bei naujas Eco mygtukas.
„Fiesta“ modeliuose pirmą kartą siūlomas panoraminis stoglangis.
Lietuvoje naujoji „Ford Fiesta“ turėtų pasirodyti šių metų liepą.
Naujos kartos „Ford Fiesta“ gerbėjų apibūdinama kuo įvairiausiais epitetais: protinga, saugi, orientuota į individualius poreikius. Prie šių apibūdinimų galima pridėti dar keletą – aukštesni standartai interjero kokybei bei novatoriškos technologijos. Naujos kartos „Ford Fiesta“ yra pirmasis „Ford“ modelis, atsinešantis visiškai naują interjero dizaino filosofiją.
„Maištingoji“ – taip naują koncepciją apibūdina jos kūrėjai. Ją kuriant, dizaineriai bei psichologai atliko ilgalaikį tyrimą – stebėjo žmonių santykį su automobiliu. Pasitelkę pažangiausią programinę įrangą, ekspertai tyrinėjo viską – nuo akių išraiška išduodamų pirkėjų emocijų iki žodinių klientų atsiliepimų.
„Nustatyta, kad emocinis pirkėjo santykis su automobiliu užsimezga per pirmąsias tris minutes. Nuo tos akimirkos, kuomet įsigyjamas daiktas, atsiranda ir vystosi tam tikras santykis – per kvapą, paviršius, netgi automobilio durų uždarymo garsą. Mūsų, kaip dizainerių, misija – padėti užsimegzti šiam emociniam prisirišimui“, – sakė Amko Leenarts, „Ford“ interjero dizaino operacijų vadovas.
Įvairiausių tyrimų metu „Ford“ komanda įgijo vertingų įžvalgų, leidusių koncerno dizaineriams kiekvienai „Fiesta“ modifikacijai sukurti specifinius bruožus, suformuoti pagrindinius interjero elementus. Naujasis interjero dizainas orientuotas į patogumą, o dėmesys detalėms realizuojamas parinkus aukščiausios kokybės medžiagas, pasitelkus meistriškumą ir technologijas. Minkštos, malonių paviršių medžiagos sukuria erdvės bei prabangos jausmą.
Atsižvelgdami į vis didėjančią pirkėjų poreikių diferenciaciją, dizaineriai sukūrė papildomų salono individualizavimo galimybių. Automobilio savininko vertybes ir skonį atspindės interjero stiliaus pasirinkimo „paketai“, pradedant sėdynių raštu, spalvomis ir baigiant medžiagomis. Centriniam prietaisų skydeliui, durų rankenėlėms, galinio vaizdo veidrodžio dangteliui bus galima parinkti patinkančias spalvas: lenktynių raudona (Race Red), geltona, Bohajaus įlankos žalia (Bohai Bay Mint), žydra (Deep Impact Blue), vario (Chrome Copper).
Naujojo interjero koncepcija apima ir lengvesnį įvairių funkcijų valdymą. Tai įgalina sudėtinga SYNC 3 – komunikacijos ir pramogų sistema su didelės raiškos 8 colių skersmens jutiminiu ekranu, montuojamu arčiau vairuotojo regėjimo linijos. Daugybę ryšio ir pramogų kontrolės galimybių perkėlus į jutiminį ekraną, mygtukų skaičius centrinėje konsolėje sumažėjo kone per pus. Nuo įvairių mygtukų išlaisvintas ir vairas. Pirmoji segmente „Fiesta“ siūlo naują akių judesio sekimo sistemą.
Naujos kartos „Ford Fiesta“ siūlo modifikacijas, pritaikytas vairavimo stiliui ir vertybėms: stiliaus mėgėjams skirta „Titanium“ versija, sportiškumo išpažinėjams – „ST-Line“, prabangos gerbėjams – „Vignale“, o aktyvaus gyvenimo propaguotojams – miesto visureigio atributų turinti „Active“.
Daugybė pažangiausių technologijų „Fiesta“ padaro vienu moderniausių automobilių savo klasėje. Komfortą, saugumą ir patogumą savo keleiviams automobilis užtikrina aktyvaus saugumo sistemomis: avarinis stabdymas su pėsčiųjų aptikimu, automobilių statymo asistentas, 360 laipsnių matomumą užtikrinanti jutiklių sistema, laisvų rankų funkcija, kelio ženklų atpažinimo sistema, automatinės ilgosios šviesos.
Variklių gamoje daugybės prizų laimėtojas benzininis 1 litro „EcoBoost“ su 100, 124 ir 140 AG modifikacijomis tikrai bus. Kaip ir 1,5 litro TDCi dyzelinis agregatas, generuojantis 85 AG (10 AG daugiau negu pirmtakas). Taip pat 120 AG 1,5 litro TDCi – pirmasis naujos kartos didelės galios dyzelinis variklis. Varikliai dirbs su visiškai nauja šešių laipsnių mechanine transmisija, pasižyminčia moderniomis trinties mažinimo technologijomis.
„Ford“ teigimu, anglies dvideginio emisija sieks tik nuo 82 g/km. Šiuos variklius papildys 1,1 litro trijų cilindrų benzininė jėgainė, generuojanti 70 ir 85 AG, dirbanti su penkių greičių mechanine transmisija. Degalų vartojimo efektyvumą užtikrins automatinė Start-stop sistema bei naujas Eco mygtukas.
„Fiesta“ modeliuose pirmą kartą siūlomas panoraminis stoglangis.
Lietuvoje naujoji „Ford Fiesta“ turėtų pasirodyti šių metų liepą.