Jeigu automobilis netikėtai susiduria su elektronikos gedimais, programinės įrangos sutrikimais ar tiesiog automobilio akumuliatorius išsikrauna, norint jį transportuoti į servisą, būtina perjungti pavarų dėžę į neutralią padėtį.
Daugelyje automobilių tam yra numatyti avariniai sprendimai. Dažniausiai kažkur automobilyje būna paslėptas mygtukas ar svirtelė. Tačiau „Ferrari“ atveju, ši procedūra reikalauja gerokai daugiau pastangų.
Kaip „Ferrari SF90“ pavarų dėžę perjungti į neutralią padėtį?
Norint įjungti neutralią pavarą, pirmiausia reikia atidaryti priekinę bagažinę ir variklio dangtį. Tada iš specialios įrankių dėžutės ištraukiamas L formos raktas, kurį reikia sujungti su papildoma metaline strypo formos dalimi. Ši konstrukcija tuomet įstatoma į specialią angą variklio skyriuje.
Kai įrankis įtaisytas, jis sujungiamas su pavarų dėžės mechanizmu ir pasukamas pagal laikrodžio rodyklę. Jei viskas atlikta teisingai, automobilio pavarų dėžė perjungiama į neutralią padėtį. Skamba sudėtingai? Tai tik pradžia.
Jeigu automobilio akumuliatorius visiškai išsikrovęs, laukia dar didesni išbandymai. Tokiu atveju, net durelių negalima atidaryti įprastu būdu – tam reikia rasti specialią mechaninę svirtelę. Tačiau tai dar ne viskas.
Kai durelės atidaromos, vėliau jų uždaryti nepavyks, nes užraktas valdomas elektroniniu būdu. Dėl šios priežasties rekomenduojama dureles transportavimo metu pritvirtinti lipnia juosta.
Sekanti problema. Kaip patikrinti, ar pavyko įjungti neutralią pavarą, kai automobilyje esantis akumuliatorius išsikrovė? Kadangi automobilis visiškai „miręs“, vienintelis būdas įsitikinti ar procedūrą pavyko atlikti teisingai, tiesiog pabandyti pajudinti jį pirmyn ar atgal.
O ką daryti, jeigu buvo įjungtas elektroninis stovėjimo stabdis? Apie tai „Ferrari“ oficialiose instrukcijose informacijos nėra, tad gali tekti ieškoti patyrusio specialisto, kuris italų inžinerijos subtilybes išmano kaip savo penkis pirštus.