Ženevos automobilių parodoje debiutuosiantis modelis iki 100 km/val. įsibėgės per lygiai 3 sekundes, o maksimalus greitis sieks 334 km/val. Vis dėlto, mums labiausiai patikęs faktas - įsibėgėjimas nuo 0 iki 200 km/val. „Ferrari 488 GTB“ iki 200 km/val. įsibėgės vos per 8.3 sekundės!
Tai nėra visiškai naujas modelis. „488 GTB“ reikėtų vadinti atnaujinta „458 Italia“, kuri pasirodė prieš keletą metų ir užkariavo daugelio automanų širdis.
Vizualiai mažai kuo „458 Italia“ besiskiriantis „488 GTB“ kainuos nuo 237 tūkst. eurų.
Vienas mylimiausių šiuolaikinių „Ferrari“ modelių - „458 Italia“ iškeliauja į pensiją, o jo vietą pasiruošė užimti „Ferrari 488 GTB“ su visiškai nauju turbo-benzininiu varikliu.
Taip, taip brangieji automanai, perskaitėte teisingai. „Ferrari 488 GTB“ turi ne atmosferinį, bet turbo-benzininį variklį. Atnaujintas modelis bus komplektuojamas su 3.9 litro darbinio tūrio variklį, kuris išvysto net 660 arklio galių ir 759 Nm sukimo momentą. Palyginimui, senesnis, 4.5 litro atmosferinis agregatas išvystė 562 arklio galias ir 539 Nm sukimo momentą.
Vienas mylimiausių šiuolaikinių „Ferrari“ modelių - „458 Italia“ iškeliauja į pensiją, o jo vietą pasiruošė užimti „Ferrari 488 GTB“ su visiškai nauju turbo-benzininiu varikliu.
Taip, taip brangieji automanai, perskaitėte teisingai. „Ferrari 488 GTB“ turi ne atmosferinį, bet turbo-benzininį variklį. Atnaujintas modelis bus komplektuojamas su 3.9 litro darbinio tūrio variklį, kuris išvysto net 660 arklio galių ir 759 Nm sukimo momentą. Palyginimui, senesnis, 4.5 litro atmosferinis agregatas išvystė 562 arklio galias ir 539 Nm sukimo momentą.