Įspūdinga „
Mazda CX-60“ dinamiško stiliaus jėga perteikia naujausių „Kodo“ dizaino kalbos patobulinimų išmanumą ir eleganciją. Ši kalba remiasi japoniška „Ma“ koncepcija, atskleidžiančia tuščios erdvės ramybę ir orų grožį. Visa tai sujungiama su priekyje variklį turinčio, galiniais ratais varomo SUV architektūros tvirtumu.
Šio modelio priekinių žibintų dizainas yra visiškai naujas „
Mazda“ gamoje. Kitaip nei ankstesniuose modeliuose, priekiniai „Mazda CX-60“ žibintai išdėstyti „L“ raidės forma, kas sukuria dar nematytą vaizdą ir pabrėžia visureigio tvirtumą.
Elegantiškas, „premium“ kokybės salono dizainas labiau nei bet kada išreiškia „Kaichou“ idėjas – savotišką harmonijos elementą, kuris sujungia skirtingas medžiagas ir tekstūras, kaip antai klevo medieną, „Nappa“ odą, unikaliu būdu apdorotą japonišką tekstilę ir chromo elementus. Taip pat salonas atspindi ir „Musubu“ – įrišimo meną, kuris įkvėpė ypatingai nudygsniuoti prietaisų skydelį.
Žmogaus patogumui pritaikytos technologijos buvo patobulintos taip, kad atitiktų „Jinba-Ittai“ filosofiją ir labiau nei bet kada atlieptų individualius vairuotojo poreikius. Naujoviška „Mazda“ vairuotojo personalizacijos sistema automatiškai atpažins asmenį, sėdintį vairuotojo sėdynėje, ir pagal jį pritaikys visą aplinką: sėdynės, vairo, šoninių veidrodėlių padėtį, vaizdo projekciją ant priekinio stiklo, netgi garso ir klimato kontrolės parinktis, kad šios atitiktų ir vairuotojo kūno sudėjimą, ir asmeninius pasirinkimus.
„Mazda CX-60“ yra 4 745 mm ilgio, 1 890 mm pločio, 1 680 mm aukščio, o ratų bazės ilgis siekia 2 870 mm. Automobilio salone – itin erdvu. Pečiams tenkančios erdvės plotis siekia 1 504 mm ties priekinėmis sėdynėmis (44 mm daugiau nei
CX-5 modelyje) ir 1 441 mm ties galinėmis sėdynėmis (50 mm daugiau nei CX-5 modelyje).
Bagažinės erdvė siekia 570 litrų, o, nulenkus užpakalinių sėdynes, ji padidėja iki 1 148 litrų. Jeigu nulenkę sėdynes nuspręstumėte bagažo erdvę užpildyti iki lubų, ji išaugtų iki 1 726 litrų.
Galingiausias „Mazda“ automobilis iki šiol
Europos rinkai pristatomas iš tinklo įkraunamas „Mazda CX-60“ hibridinis automobilis turi galingą „Skyactiv-G“ 2,5 l darbinio tūrio keturių cilindrų tiesioginio įpurškimo benzininį variklį, suporuotą su 100 kW galios elektros varikliu ir 355 voltų, 17,8 kWh talpos baterija.
Dėl tokio derinio bendra sistemos galia siekia 327 AG (241 kW), o jos sukimo momentas – 500 Nm. Šie skaičiai rodo, jog CX-60 yra galingiausias „Mazda“ pagamintas viešiesiems keliams skirtas automobilis.
Be to, iš tinklo įkraunamas hibridas iki 100 km/val. pagreitėja vos per 5,8 sek., o maksimalus jo greitis elektroniškai apribotas iki 200 km/val. WTLP testų duomenimis, važiuojant mišriu režimu, degalų sąnaudos yra 1,5 l 100 km atstumui, o CO₂ emisija – 33 g/km.
Vien elektra „Mazda CX-60“ leis nuriedėti iki 63 km, kai automobilio greitis siekia iki 100 km/val.
Inžinieriai nusprendė aukštos įtampos bateriją sumontuoti tarp priekinės ir galinės ašių, taip žemai, kaip tik įmanoma. Dėl to iš tinklo įkraunamas hibridinis automobilis turi itin žemą svorio centrą.
Tai, suderinus su papildomai siūloma nuolatine visų varančiųjų ratų pavara, apimančia ir sistemą, paskirstančią sukimo momentą tarp ašių, suteikia visureigiui puikias valdymo charakteristikas, prilygstančias geriausiems „premium“ segmento modeliams.
Naujos kartos varikliai
Drauge su naujuoju modeliu, „Mazda“ pasiūlys ir visiškai naujos kartos variklius, sukurtus vadovaujantis „tinkamo dydžio“ koncepcija. Pastaroji reikalauja optimizuoti variklio darbinį tūrį, kad kuo efektyviau būtų naudojami degalai ir energija.
Naujajame modelyje bus montuojami naujos kartos šešių cilindrų eilėje, 3 litrų darbinio tūrio „
e-Skyactiv X“ benzininis ir 3,3 l darbinio tūrio „e-Skyactiv D“ dyzelinis varikliai. Pastarasis bus siūlomas dviejų skirtingų galios variantų.
Abi „širdys“ turi ir „M Hybrid Boost“ sistemą – „Mazda“ sukurtą 48V švelniojo hibrido technologiją, tad šie varikliai pasižymi didele galia, puikiomis degalų sąnaudomis bei maža emisija. Šios jėgainės galės būti suporuotos su nauja aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir „Mazda“ aktyviąja visų varančiųjų ratų pavara.
Išmanioji „Mazda“ vairavimo režimų sistema „Mi-Drive“ suteikia galimybę vairuotojui išsirinkti vieną iš keturių skirtingų režimų (iš tinklo įkraunamame hibridiniame modelyje yra ir papildomas EV režimas), kad būtų užtikrinta optimali automobilio kontrolė ir vairavimo malonumas bet kokiomis važiavimo sąlygomis.
Naujasis automobilis sukurtas naudojant „Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture“ modulinės architektūros platformą. Ištobulinta architektūra suteikia galimybę sukurti dinamiško važiavimo pojūčiais išsiskiriančius automobilius.
„Mazda“ inžinieriai didžiulį dėmesį skiria vairuotojo ir keleivių poreikiams, tad platformos patobulinimai, apimantys kėbulo standumą, leidžia vairuotojui be jokios delsos pajusti transporto priemonės atsaką į jo veiksmus. Dėl ypatingos sėdynių konstrukcijos visi automobilio keleiviai gali išlaikyti stabilumą, kai automobilis juda. Tai užtikrina automobilio judesius optimaliai stabilizuojanti pakaba ir „Mazda“ inžinierių naujame modelyje įdiegta unikali kėbulo kontrolės sistema – „Kinematic Posture Control“ (KPC).
Siekis – 5 „Euro NCAP“ saugumo žvaigždutės
„Mazda CX-60“ įdiegtas gausus pažangių vairavimo asistentų ir saugumo technologijų paketas „i-Activsense“ užtikrina aukščiausius aktyvaus saugumo rezultatus ir leidžia siekti užsibrėžto tikslo – maksimalaus įvertinimo per „Euro NCAP“ saugumo bandymus – penkių žvaigždučių saugumo reitingo.
„Mazda CX-60“ įdiegtos kelios naujos aktyvaus saugumo sistemos. Automobilyje įtaisytas naujos kartos 360 laipsnių apžvalgos „See-Through View“ monitorius pagerina matomumą, kai važiuojama nedideliu greičiu. Naujajame modelyje įrengta „Hill Descent Control“ (HDC) sistema padeda įveikti itin stačias ir slidžias ar prastos dangos nuokalnes, adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo sistema (i-ACC) su eismo ženklų atpažinimo funkcija palaiko greičio apribojimo galimybę, taip pat įdiegta perspėjimo apie iš galo artėjančius eismo dalyvius funkcija ir daugybė kitų sistemų.
Automobilio salone tiesiai vairuotojui prieš akis – trys pagrindiniai prietaisų skydeliai: skaitmeninis TFT-LCD prietaisų skydelis, didžiulis projekcinis ekranas ant priekinio stiklo, taip pat pačiame automobilio priekinės konsolės centre įtaisytas informacijos ir pramogų sistemai skirtas 12,3 colio įstrižainės ekranas.
Melomanų ausis pradžiugins „Mazda Harmonic Acoustics“ sistema. Visų įrangos lygių „Mazda CX-60“ modeliai turi dviejų zonų oro kondicionavimo įrangą, centrinį 12,3 colio įstrižainės jutiklinį ekraną, skaitmeninį radiją, „Bluetooth“ sąsają, galimybę belaidžiu būdu naudoti „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“ sistemas, palydovinę navigacijos bei pastovaus greičio palaikymo sistemas.