„Vis dar negaliu atsistebėti šio automobilio galimybėmis. Neįtikėtina koks jis vikrus trasoje. Asfaltinėje dalyje taip ir nepripratau vėliau stabdyti. Jis valdomas kaip kartingas, o stabdo tiesiog neįtikėtinai efektyviai,“ – po bandymų apie Ernesto Staponkaus automobilį pasakojo I. Gelžinis.
Šiais metais „ES Motorsport“ komanda pradėjo bendrauti su žinomu treneriu, kuris specializuojasi lenktynininkų ruošime, Mindaugu Pociumi. Mindaugas testų metu studijavo Ernesto sveikatos būklę, diskutavo apie pasiruošimo niuansus ir ralio-kroso specifiką.
„Šiose lenktynėse svarbi ne tiek ištvermė, kiek itin greita reakcija. Ralio-kroso važiavimai vyksta labai trumpai – sportininkai įveikia vos po keturis-šešis lenktynių ratus. Dėl to lenktynininkui reikia nuo pat pirmų metrų važiuoti pilna jėga. Čia nėra kada „įsibėgėti“ ar „įsivažiuoti“ kaip kai kuriose kitose lenktynėse. Tačiau tuo pat metu yra ir kitas aspektas. Sportininkas neturi pavargti, jis visą dieną privalo išlikti žvalus, nes per vieną lenktynių dieną dalyviai turi daug važiavimų. Ties šiais niuansais ir dirbame,“ – pasakojo M. Pocius.
Iš karto iš Vilkyčių „ES Motorsport“ komanda išvyko į Švediją. Ernestas Staponkus ką tik atvyko į Holjes miestą, kur vyks trečiasis Europos ralio-kroso čempionato etapas. Po pirmų dviejų etapų tarp 35 dalyvių Ernestas su 30 taškų užima 6 vietą ir realiai pretenduoja į šio čempionato prizininkus. Iš viso šių metų Europos ralio-kroso čempionatas susideda iš šešių etapų.