• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Deutsche Tourenwagen Masters“ lenktynių serijos organizatoriai ir dalyviai 2021-uosius pradės nuo kardinalių pokyčių. Šiandien „Deutsche Tourenwagen Masters“ pirmenybių rengėjai paskelbė pokyčius apie kuriuos buvo kalbama jau ne vienerius metus.
Vadovaujantis naujomis „Deutsche Tourenwagen Masters“ taisyklėmis, pirmenybių organizatoriai atsisako „Class One“ automobilių reglamento ir vietoje jo naudos „GT3“ klasės automobilių pagrindu sulipdytus reikalavimus. Šį sprendimą organizatoriai priėmė atsižvelgdami į komandų bei gamintojų nuomonę ir norą į čempionatą pritraukti kuo daugiau dalyvių.
Kadangi lenktynėse galės dalyvauti „GT3“ klasės reglamentą atitinkantys bolidai, sekančiame sezone, teoriškai, turėtume išvysti komandas, kurių garažuose stovi „Aston Martin“, „Audi“, „Bentley“, BMW, „Callaway“, „Ferrari“, „Honda“, „Lamborghini“, „Lexus“, „McLaren“, „Mercedes-Benz“, „Nissan“ ir „Porsche“ sportiniai automobiliai. Nereikėtų užmiršti ir „Scuderia Cameron Glickenhaus“, kurie taip pat domisi galimybe dalyvauti naujo formato „Deutsche Tourenwagen Masters“ čempionate.

Deutsche Tourenwagen Masters“ lenktynių serijos organizatoriai ir dalyviai 2021-uosius pradės nuo kardinalių pokyčių. Šiandien „Deutsche Tourenwagen Masters“ pirmenybių rengėjai paskelbė pokyčius apie kuriuos buvo kalbama jau ne vienerius metus.
Vadovaujantis naujomis „Deutsche Tourenwagen Masters“ taisyklėmis, pirmenybių organizatoriai atsisako „Class One“ automobilių reglamento ir vietoje jo naudos „GT3“ klasės automobilių pagrindu sulipdytus reikalavimus. Šį sprendimą organizatoriai priėmė atsižvelgdami į komandų bei gamintojų nuomonę ir norą į čempionatą pritraukti kuo daugiau dalyvių.
Kadangi lenktynėse galės dalyvauti „GT3“ klasės reglamentą atitinkantys bolidai, sekančiame sezone, teoriškai, turėtume išvysti komandas, kurių garažuose stovi „Aston Martin“, „Audi“, „Bentley“, BMW, „Callaway“, „Ferrari“, „Honda“, „Lamborghini“, „Lexus“, „McLaren“, „Mercedes-Benz“, „Nissan“ ir „Porsche“ sportiniai automobiliai. Nereikėtų užmiršti ir „Scuderia Cameron Glickenhaus“, kurie taip pat domisi galimybe dalyvauti naujo formato „Deutsche Tourenwagen Masters“ čempionate.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Deutsche Tourenwagen Masters


Sekančiais metais išvysime dar vieną naujovę. Atsižvelgiant į lenktynininkų pasiekimus ir progresą čempionato metu, trys greičiausi pirmenybių dalyviai bus „apdovanoti“ papildomu svorio balastu. Pavyzdžiui, čempionato lyderis gaus 25 kilogramų balastą, antroje vietoje esantis sportininkas – 18 kilogramų, o trečioje vietoje esantis pilotas – 15 kilogramų. Panašaus pobūdžio sistemą naudoja „FIA WEC“ čempionato organizatoriai.
Nepaisant kardinalių sportinių bolidų pokyčių, „Deutsche Tourenwagen Masters“ lenktynių trukmė išliks nepakitusi. Kiekvieną varžybų savaitgalį sudarys dvi 55 minučių trukmės lenktynės.
Sulig naujo formato paskelbimu, čempionato organizatoriai taip pat paskelbė 2021 metų „Deutsche Tourenwagen Masters“ lenktynių kalendorių.
2021-ųjų sezonas prasidės Rusijoje, Sankt Peterburge esančioje trasoje, gegužės 28-ą dieną. Vėliau lenktynių čempionatas persikels į Monzą, Norisringą, Lausitzringą, Zolderį, Niurburgringą ir Austrijoje esančią „Red Bull Ring“ trasą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų