Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Entuziastingais šūksniais sutikta naujoji „
Tesla Model S“ versija, iki šiol daugelį stebina dar neregėta akceleracija, kuri geba pranokti net ir kelis kartus daugiau kainuojančius superautomobilius. Akivaizdu, jog neeilinė dinamika iki šiol yra vienas pagrindinių argumentų, dėl kurių „
Tesla Model S Plaid“ yra geriausias pasirinkimas rinkoje.
Vis dėlto, jeigu įspūdinga akceleracija yra vienas iš tų atributų, dėl kurio norisi šį elektromobilį nuolatos girti, vis daugiau automobilį išbandžiusių žmonių pabrėžia, jog sportiškoji „Tesla Model S Plaid“ turi vieną labai rimtą trūkumą.
Automobilių tema rašantys žurnalistai teigia, jog „Tesla Model S Plaid“ primena elektrifikuotą „Muscle“ tipo galiūną. Tokį, kurio kūrėjai didžiulį dėmesį skyrė jėgainės pajėgumui, o ne visų, sklandžiai veikiančių komponentų visumai. Tiesiog kaip suprantamą pavyzdį paimkime „
Dodge Challenger SRT Hellcat“.
Stulbinantis pagreitis tiesiojoje, tačiau visa kita – verčia suabejoti automobilio kompetencijomis posūkiuose ar ruože, kuriame turėtų dirbti vairo mechanizmas, stabdžių sistema ar pakabos elementai. Nors „Dodge Challenger SRT Hellcat“ posūkį įveikti sugeba, tačiau atsižvelgiant į automobilio galią – „Dodge“ elgesį labiau norėtųsi kritikuoti, o ne girti.
Panašią analogiją galima pritaikyti ir „Tesla Model S Plaid“. Amerikiečių automobilių gamintojas savo flagmaną aprūpino trimis elektriniais varikliais, kurių bendra galia siekia 1034 arklio galias. Automobilis nuo absoliutaus nulio iki 100 km/val. sugeba įsibėgėti per maždaug 2 sekundes, o ketvirtį mylios įveikia per maždaug 9,34 sekundės. Tai įspūdingas laikas šeimyniniam automobiliui, tačiau akivaizdu, kad „Plaid“ negali nustebinti niekuo kitu.
Problema slypi beveik visuose kituose dalykuose. Jei sutelksime dėmesį į stabdžius, kurie jau sulaukė daug kritikos, pamatysime, kad „Tesla“ naudojo stabdžių diskus, kuriuos galima rasti gerokai mažesnio galingumo modifikacijose. 355 mm skersmens stabdžių diskai priekyje ir 365 mm skersmens stabdžių diskai gale taip pat yra gerokai mažesni už tuos, kuriuose rastume „Porsche Taycan Turbo“ – pagrindinio, teorinio, „Tesla Model S Plaid“ konkurento.
Puikus šių problemų pavyzdys – „Car and Driver“ leidinio surengtas testas, kuriame žurnalistas nesibaimino kritikuodamas „Tesla Model S Plaid“ stabdžių sistemos pajėgumą. Bandydamas atlikti automobilio stabdžių sistemos efektyvumo demonstraciją, jis kelis kartus iš eilės stabdė nuo 110 km/val. iki 0 km/val. ir tokiu būdu siekė sužinoti kaip greitai automobilis sugebės sustoti.
Keletą kartų atlikti bandymai parodė, jog „Tesla Model S Plaid“ vidutinė sustojimo distancija siekė 45,72 metro, o tai – labai prastas rezultatas.
Kadangi automobilis kainuoja daugiau nei 100 000 eurų, „Tesla Model S Plaid“ rezultatas turėtų būti lyginamas su panašaus tipo analogais, tačiau elektromobilio užfiksuotas rezultatas priverčia atsigręžti į gerokai mažiau kainuojančius modelius. Puikus to pavyzdys – 2017 metų gamybos „Chevrolet Corvette Grand Sport“ šiame teste užfiksavo 41,45 m. sustojimo distanciją.
Stabdžių sistemos veikimas nėra vienintelis dalykas, dėl kurio leidinio atstovas skundėsi. Jis taip pat kritikavo vairo mechanizmą, kuris, lyginant su „Porsche Taycan“, nepasiūlo tokio grįžtamojo ryšio. Galiausiai, žurnalistas teigia, jog „Tesla Model S Plaid“ nesugeba sužavėti niekuo kitu, išskyrus įspūdingu pagreičiu tiesiojoje.
Tuo tarpu stabdžių sistemos darbą turėtų pagerinti kitąmet suplanuotas atnaujinimas. 2022 m. viduryje „Tesla Model S Plaid“ turėtų gauti 410 mm anglies keramikos diskus, su kuriais stabdymo kelias turėtų sutrumpėti bent jau 15 procentų.
Entuziastingais šūksniais sutikta naujoji „
Tesla Model S“ versija, iki šiol daugelį stebina dar neregėta akceleracija, kuri geba pranokti net ir kelis kartus daugiau kainuojančius superautomobilius. Akivaizdu, jog neeilinė dinamika iki šiol yra vienas pagrindinių argumentų, dėl kurių „
Tesla Model S Plaid“ yra geriausias pasirinkimas rinkoje.
Vis dėlto, jeigu įspūdinga akceleracija yra vienas iš tų atributų, dėl kurio norisi šį elektromobilį nuolatos girti, vis daugiau automobilį išbandžiusių žmonių pabrėžia, jog sportiškoji „Tesla Model S Plaid“ turi vieną labai rimtą trūkumą.
Automobilių tema rašantys žurnalistai teigia, jog „Tesla Model S Plaid“ primena elektrifikuotą „Muscle“ tipo galiūną. Tokį, kurio kūrėjai didžiulį dėmesį skyrė jėgainės pajėgumui, o ne visų, sklandžiai veikiančių komponentų visumai. Tiesiog kaip suprantamą pavyzdį paimkime „
Dodge Challenger SRT Hellcat“.
Stulbinantis pagreitis tiesiojoje, tačiau visa kita – verčia suabejoti automobilio kompetencijomis posūkiuose ar ruože, kuriame turėtų dirbti vairo mechanizmas, stabdžių sistema ar pakabos elementai. Nors „Dodge Challenger SRT Hellcat“ posūkį įveikti sugeba, tačiau atsižvelgiant į automobilio galią – „Dodge“ elgesį labiau norėtųsi kritikuoti, o ne girti.
Panašią analogiją galima pritaikyti ir „Tesla Model S Plaid“. Amerikiečių automobilių gamintojas savo flagmaną aprūpino trimis elektriniais varikliais, kurių bendra galia siekia 1034 arklio galias. Automobilis nuo absoliutaus nulio iki 100 km/val. sugeba įsibėgėti per maždaug 2 sekundes, o ketvirtį mylios įveikia per maždaug 9,34 sekundės. Tai įspūdingas laikas šeimyniniam automobiliui, tačiau akivaizdu, kad „Plaid“ negali nustebinti niekuo kitu.
Problema slypi beveik visuose kituose dalykuose. Jei sutelksime dėmesį į stabdžius, kurie jau sulaukė daug kritikos, pamatysime, kad „Tesla“ naudojo stabdžių diskus, kuriuos galima rasti gerokai mažesnio galingumo modifikacijose. 355 mm skersmens stabdžių diskai priekyje ir 365 mm skersmens stabdžių diskai gale taip pat yra gerokai mažesni už tuos, kuriuose rastume „Porsche Taycan Turbo“ – pagrindinio, teorinio, „Tesla Model S Plaid“ konkurento.
Puikus šių problemų pavyzdys – „Car and Driver“ leidinio surengtas testas, kuriame žurnalistas nesibaimino kritikuodamas „Tesla Model S Plaid“ stabdžių sistemos pajėgumą. Bandydamas atlikti automobilio stabdžių sistemos efektyvumo demonstraciją, jis kelis kartus iš eilės stabdė nuo 110 km/val. iki 0 km/val. ir tokiu būdu siekė sužinoti kaip greitai automobilis sugebės sustoti.
Keletą kartų atlikti bandymai parodė, jog „Tesla Model S Plaid“ vidutinė sustojimo distancija siekė 45,72 metro, o tai – labai prastas rezultatas.
Kadangi automobilis kainuoja daugiau nei 100 000 eurų, „Tesla Model S Plaid“ rezultatas turėtų būti lyginamas su panašaus tipo analogais, tačiau elektromobilio užfiksuotas rezultatas priverčia atsigręžti į gerokai mažiau kainuojančius modelius. Puikus to pavyzdys – 2017 metų gamybos „Chevrolet Corvette Grand Sport“ šiame teste užfiksavo 41,45 m. sustojimo distanciją.
Stabdžių sistemos veikimas nėra vienintelis dalykas, dėl kurio leidinio atstovas skundėsi. Jis taip pat kritikavo vairo mechanizmą, kuris, lyginant su „Porsche Taycan“, nepasiūlo tokio grįžtamojo ryšio. Galiausiai, žurnalistas teigia, jog „Tesla Model S Plaid“ nesugeba sužavėti niekuo kitu, išskyrus įspūdingu pagreičiu tiesiojoje.
Tuo tarpu stabdžių sistemos darbą turėtų pagerinti kitąmet suplanuotas atnaujinimas. 2022 m. viduryje „Tesla Model S Plaid“ turėtų gauti 410 mm anglies keramikos diskus, su kuriais stabdymo kelias turėtų sutrumpėti bent jau 15 procentų.