Nešvilyje vykusiose varžybose lietuvis startavo iš 5-osios pozicijos ir didžiąją dalį lenktynių distancijos buvo tarp lyderių, o iki varžybų pabaigos likus 12 ratų pakilo į lyderio poziciją.
Komandos strategai norėdami išlaikyti pirmąją poziciją, lietuviui liepė tęsti lenktynes su naiviu tikslu, jog lenktynių pabaigoje įvyks saugos automobilį iškviesiantis saugos incidentas. Teoriškai, geltonos vėliavos metu D. Malūkas nepraras pirmos vietos ir tokiu būdu iškovos pergalę.
Vis dėlto, šis rizikingas sprendimas nepasiteisino. Lenktynių dalyviai kaip susitarę važiavo nedarydami didelių klaidų, išvengdami incidentų, o štai D. Malūkui likus vos keliems ratams iki varžybų pabaigos teko užsukti į aptarnavimo zoną.
Galiausiai, varžybas lietuvis baigė 9-as.
„Šį kartą lenktynės baigėsi gana apmaudžiai. Surizikavome, tikėjomės, kad bus parodytos geltonos vėliavos, bet ta rizika nepasiteisino. Jei būtų įvykęs koks incidentas, tikriausiai būtume nugalėję. Aišku, 9-a vieta irgi yra neblogas rezultatas – užsitikrinome premiją pagal „Leader‘s Circle“ įskaitą, o tai ir buvo pagrindinis komandos tikslas. Šiame sezone buvo tiek pakilimų, tiek nuosmukių. Džiugu, kad sezoną pavyko užbaigti patekus į dešimtuką“, - sakė D.Malūkas.
Nepaisant to, lietuvis gali džiaugtis ganėtinai sėkminga sezono pabaiga. Prie „Meyer Shank Racing“ komandos prisijungęs lietuvis sugebėjo iškovoti itin svarbių bendros įskaitos taškų, kurie leido komandai užsitikrinti „Leader's Circle“ programos premiją. „Meyer Shank Racing“ komanda gaus 1,2 mln. JAV dolerių premiją.
Anksčiau buvo pranešta, jog lietuvis kitąmet lenktyniaus su „A J. Foyt Racing“ komanda.