„Volkswagen“ pripažįsta, jog atnaujinta aštuntoji „Golf“ modelio karta sieks susigrąžinti palankumą tų, kurie buvo ištikimi šiam automobiliui eilę metų. Tad jeigu standartinės modelio versijos siekė palengvinti naudojimąsi automobiliu kasdien, sportiška „GTI Clubsport“ versija buvo sukurta generuoti kuo daugiau plačių šypsenų.
Po variklio gaubtu – daugiau galios
Kaip ir anksčiau, geidžiamiausia „Golf“ versija savyje slepia 2,0 litrų, 4 cilindrų benzininį variklį su turbokompresoriumi. Vis dėlto, atnaujintame modelyje variklio galia išaugo iki 300 arklio galių ir 400 Nm.
Papildomas pastiprinimas po variklio gaubtu suteiks papildomo našumo spaudžiant akceleratoriaus pedalą. Gamintojas tvirtina, jog „Clubsport“ versija iki 100 km/val. įsibėgės per 5,6 sekundės, arba 0,3 sekundės greičiau negu standartinis „GTI“. Kita vertus, didžiausią skirtumą vairuotojai pajus kitose, dažniau sutinkamose situacijose. Pavyzdžiui, pagreitėjant nuo 30 iki 70 km/val. ar nuo 80 iki 130 km/val.
Vokietijoje arba lenktynių trasoje šį modelį gainiosiantys vairuotojai taip pat turėtų nudžiugti, jog užsisakius „Race“ vardu pavadintą įrangos paketą, maksimalus automobilio greitis išaugs iki 267 km/val.
Naujas važiavimo režimas
Naujoji „Clubsport“ versija vairuotojams taip pat pasiūlys papildomą važiavimo režimą. Iki šiol visų „Volkswagen“ vairuotojai galėdavo rinktis iš „Eco“, „Comfort“, „Sport“ ir „Individual“ važiavimo režimų, tačiau „Clubsport“ galės pasirinkti dar vieną – „Special“.
Gamintojas tvirtina, jog šis režimas yra skirtas važinėjantiems lenktynių trasoje. Įjungus šį režimą pasikeičia amortizatorių, diferencialo, pavarų dėžės, elektroninės stabilumo sistemos.
Kiekvienas komponentas veikia taip, it jūs būtumėte pasiruošę kuo greičiau ir tiksliau įveikti vieną ar kelis lenktynių trasos ratus.
Salone – didelių pokyčių nėra
Laikantis ilgamečių tradicijų, sportiškiausios versijos siekia išlaikyti optimalų balansą tarp kasdieniškumo ir žiupsnelis unikalumo.
„Clubsport“ versijoje rasite specifinių formų priekines sėdynes, kurios turi padėti, jog greitame posūkyje nei jūs, nei šalia sėdintis keleivis neišvirstų iš sėdynės.
Salone taip pat pūpso didesnis multimedijos ekranas, kuriame slypės visapusiškai patobulinta programinė įranga, galinti susidoroti su rimtesnėmis užduotimis. Viena iš jų – galimybė naudotis dirbtiniu intelektu.
Laimei, „Clubsport“ naudos atnaujintame „GTI“ matytą vairą, kuriame nebeliko lietimui jautrių mygtukų.
Prekyboje – rudenį
Susižavėjus nauja „Clubsport“ versija reikės truputėlį palūkėti. „Volkswagen“ naują versiją leis įsigyti nuo šių metų rudens.
Nors gamintojas dar oficialiai nepaskelbė „Clubsport“ modelio kainos, tačiau ji tikrai bus didesnė už „GTI“ (44 505 eur).