Absoliučiu šių varžybų nugalėtoju tapo Igor Charitonovic su „Mitsubishi Colt“. Jis „D1Sport“ organizatorių sulipdytą trasą sugebėjo įveikti greičiausiai - per 1 minutę ir 7,91 sek.
Antrą geriausią rezultatą pademonstravo Genadij Pikarsij, taip pat su „Mitsubishi Colt“. Šio automano geriausias rezultatas buvo 1 minutė ir 9,84 sek.
Trečią vietą užėmė „Honda Civic“ vairavęs Jurij Sepov. Jurijaus geriausias rezultatas buvo 1 minutė ir 9,50 sek.
Antrasis „D1Sport Blitz“ slalomo turnyro etapas įvyks
vasario 19 dieną.
Nauji metai mėgėjiškų autosporto varžybų mėgėjams prasidėjo turiningai. Sausio 15-ą dieną, vilniečių pamėgtoje vietoje, Pilialaukyje, įvyko pirmasis „D1Sport Blitz“ slalomo turnyro pirmasis etapas.
Drifterių pamėgtoje vietoje surengtos slalomo varžybos dalyvius pasitiko pakankamai slidžia kelio danga, kuri vieniems palengvino varžybas, o kitiems - pasunkino. Dalyviams, kurie į varžybas atvažiavo su automobiliais su galinių varančiųjų ratų pavara, stipresnis akceleratoriaus spustelėjimas priversdavo galinę automobilio dalį slysti.
Tuo tarpu slidesnė kelio danga puikiai pasitarnavo automobilių su priekiniais varančiaisiais ratais dalyviams. Puikus to įrodymas galutinė rezultatų lentelė, kurioje visas prizines vietas užėmė vairuotojai su automobiliais, kurie į priekį kelią skynėsi su priekiniais varančiaisiais ratais.
Nauji metai mėgėjiškų autosporto varžybų mėgėjams prasidėjo turiningai. Sausio 15-ą dieną, vilniečių pamėgtoje vietoje, Pilialaukyje, įvyko pirmasis „D1Sport Blitz“ slalomo turnyro pirmasis etapas.
Drifterių pamėgtoje vietoje surengtos slalomo varžybos dalyvius pasitiko pakankamai slidžia kelio danga, kuri vieniems palengvino varžybas, o kitiems - pasunkino. Dalyviams, kurie į varžybas atvažiavo su automobiliais su galinių varančiųjų ratų pavara, stipresnis akceleratoriaus spustelėjimas priversdavo galinę automobilio dalį slysti.
Tuo tarpu slidesnė kelio danga puikiai pasitarnavo automobilių su priekiniais varančiaisiais ratais dalyviams. Puikus to įrodymas galutinė rezultatų lentelė, kurioje visas prizines vietas užėmė vairuotojai su automobiliais, kurie į priekį kelią skynėsi su priekiniais varančiaisiais ratais.