• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Chrysler 200 naujausiuose „Insurance Institute for Highway Safety“ (IIHS) organizacijos surengtuose saugumo bandymuose pelnė aukščiausią balą. Saugumo bandymuose dalyvavę ekspertai Chrysler 200 įvardijo saugiausiu segmento automobiliu.
Pasak IIHS organizacijos ekspertų, europietiško kraujo turintis sedanas puikų rezultatą sugebėjo pasiekti dėl keletos labai rimtų priežasčių. Inžinieriai kurdami naująjį modelį atsižvelgė į anksčiau pasakytas pastabas ir sustiprino automobilio struktūrą, žemiau sumontavo stabdžių ir akceleratoriaus pedalus, ir mašinoje sumontavo net aštuonias oro pagalves.

Chrysler 200 naujausiuose „Insurance Institute for Highway Safety“ (IIHS) organizacijos surengtuose saugumo bandymuose pelnė aukščiausią balą. Saugumo bandymuose dalyvavę ekspertai Chrysler 200 įvardijo saugiausiu segmento automobiliu.
Pasak IIHS organizacijos ekspertų, europietiško kraujo turintis sedanas puikų rezultatą sugebėjo pasiekti dėl keletos labai rimtų priežasčių. Inžinieriai kurdami naująjį modelį atsižvelgė į anksčiau pasakytas pastabas ir sustiprino automobilio struktūrą, žemiau sumontavo stabdžių ir akceleratoriaus pedalus, ir mašinoje sumontavo net aštuonias oro pagalves.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

20140813_chrysler200_2


Kai 2012 metais „Insurance Institute for Highway Safety“ organizacija pakeitė automobilių saugumo bandymo taisykles, didžioji dalis bandytų mašinų pasirodė tik vidutiniškai arba apgailėtinai.
Amerikoje automobiliai į betoninį bloką trenkiasi tik su kaire puse, kuri pažeidžia tik 25 procentus priekinės automobilio dalies. Tokiu būdu betoninis blokas pažeidžia ne visą, bet tik tam tikrą mašinos dalį ir išryškina struktūros trūkumus.



Europoje analogiški bandymai vyksta truputėlį kitaip. EuroNCAP bandymuose priekinė automobilio dalis pažeidžiama 40 procentų.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų