Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Sportininkai, dalyvaujantys Balkanų ralyje Rumunijoje, ketvirtadienį įveikė priešpaskutinę ralio dieną – penktadienį spręsis ne tik šio ralio, bet ir organizatorių įsteigtos viso sezono taurės nugalėtojai. „
CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos nariai prieš šį ralį užėmė pirmąją ir antrąją bendros lentelės vietas, tačiau švęsti dar per anksti.
Iki šiol susidūrę tiek su sveikatos negalavimais, tiek su technikos kaprizais, šiandien dalyviai gavo ir sudėtingų bei pavojingų kelių.
Antanas Kanopkinas pasakojo, kad trasos buvo tokios, kokių ir galima tikėtis Rumunijoje: „Pirmas ir antras greičio ruožai buvo labai panašūs, kai kurios vietos net kartojosi ir ten buvo tikra Rumunija: grioviai, išgraužos, akmenys, statūs nusileidimai ir statūs pakilimai bei važiavimai tarp medžių. Rezultatai, beje, džiugina. Atsilikimas tarp pagrindinių varžovų vos virš minutės – tokios sąlygos man labai patinka.“
„Greičio ruožas šiandien prasidėjo iš aukštai – vaizdai labai gražūs, o greičio ruožas atitinkamai pavojingas. Vienoje vietoje padariau vadinamąjį supermeną, tai yra pakilau nuo keturračio, bet pavyko saugiai nusileisti ir išvengti didesnio incidento“, – pasakojo
Adomas Gančierius.
Nors pirmasis greičio ruožas praėjo sėkmingai, nesklandumai prasidėjo dar neprasidėjus antrajam – organizatoriai pritrūko laiko kortelių, kurios yra reikalingos sekti sportininkų laikus.
„Ilgai laukėme, kol organizatoriai nusprendė visus į trasą paleisti pagal ryte buvusias starto pozicijas, man tai buvo palanku, nes startavau iš ketvirtos pozicijos. Tiesa, antrasis greičio ruožas buvo labai sudėtingas – lietus, rūkas, išgraužos, statūs pakilimai“, – sakė A. Gančierius ir minėjo, jog skirtingai nei praėjusiomis dienomis, šiandien greičiai buvo labai maži.
Taip pat nepavyko išvengti ir techninių nesklandumų – likus keturiems kilometrams iki finišo sportininkas prakirto padangą, bet, kaip jis sako, šiomis padangomis jau pravažiuota pakankamai kilometrų ir žinomos jų charakteristikos, tad tai leido per daug nesumažinti tempo.
A. Kanopkinas pasakojo, kad vakar technikai dar buvo atlikti tam tikri techniniai pakeitimai keturračiams ir, rezultatai rodo, kad jie buvo atlikti tinkamai. „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos pilotai ir mechanikai lenktynių metu dažniausiai ieško būdų, kaip galima dar labiau patobulinti techniką arba išspręsti silpnąsias jos vietas, tad net ir grįžus su sveika technika mechanikai dažniausiai turi užduočių ruošdami techniką kitai dienai.
Penktadienį dalyviams paskutinė ralio Rumunijoje diena ir sportininkai neslepia, kad jos laukia, mat organizmas jau reikalauja poilsio. Kirtus penktadienio finišo liniją paaiškės ne tik šio ralio, bet ir viso sezono nugalėtojai.
Sportininkai, dalyvaujantys Balkanų ralyje Rumunijoje, ketvirtadienį įveikė priešpaskutinę ralio dieną – penktadienį spręsis ne tik šio ralio, bet ir organizatorių įsteigtos viso sezono taurės nugalėtojai. „
CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos nariai prieš šį ralį užėmė pirmąją ir antrąją bendros lentelės vietas, tačiau švęsti dar per anksti.
Iki šiol susidūrę tiek su sveikatos negalavimais, tiek su technikos kaprizais, šiandien dalyviai gavo ir sudėtingų bei pavojingų kelių.
Antanas Kanopkinas pasakojo, kad trasos buvo tokios, kokių ir galima tikėtis Rumunijoje: „Pirmas ir antras greičio ruožai buvo labai panašūs, kai kurios vietos net kartojosi ir ten buvo tikra Rumunija: grioviai, išgraužos, akmenys, statūs nusileidimai ir statūs pakilimai bei važiavimai tarp medžių. Rezultatai, beje, džiugina. Atsilikimas tarp pagrindinių varžovų vos virš minutės – tokios sąlygos man labai patinka.“
„Greičio ruožas šiandien prasidėjo iš aukštai – vaizdai labai gražūs, o greičio ruožas atitinkamai pavojingas. Vienoje vietoje padariau vadinamąjį supermeną, tai yra pakilau nuo keturračio, bet pavyko saugiai nusileisti ir išvengti didesnio incidento“, – pasakojo
Adomas Gančierius.
Nors pirmasis greičio ruožas praėjo sėkmingai, nesklandumai prasidėjo dar neprasidėjus antrajam – organizatoriai pritrūko laiko kortelių, kurios yra reikalingos sekti sportininkų laikus.
„Ilgai laukėme, kol organizatoriai nusprendė visus į trasą paleisti pagal ryte buvusias starto pozicijas, man tai buvo palanku, nes startavau iš ketvirtos pozicijos. Tiesa, antrasis greičio ruožas buvo labai sudėtingas – lietus, rūkas, išgraužos, statūs pakilimai“, – sakė A. Gančierius ir minėjo, jog skirtingai nei praėjusiomis dienomis, šiandien greičiai buvo labai maži.
Taip pat nepavyko išvengti ir techninių nesklandumų – likus keturiems kilometrams iki finišo sportininkas prakirto padangą, bet, kaip jis sako, šiomis padangomis jau pravažiuota pakankamai kilometrų ir žinomos jų charakteristikos, tad tai leido per daug nesumažinti tempo.
A. Kanopkinas pasakojo, kad vakar technikai dar buvo atlikti tam tikri techniniai pakeitimai keturračiams ir, rezultatai rodo, kad jie buvo atlikti tinkamai. „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos pilotai ir mechanikai lenktynių metu dažniausiai ieško būdų, kaip galima dar labiau patobulinti techniką arba išspręsti silpnąsias jos vietas, tad net ir grįžus su sveika technika mechanikai dažniausiai turi užduočių ruošdami techniką kitai dienai.
Penktadienį dalyviams paskutinė ralio Rumunijoje diena ir sportininkai neslepia, kad jos laukia, mat organizmas jau reikalauja poilsio. Kirtus penktadienio finišo liniją paaiškės ne tik šio ralio, bet ir viso sezono nugalėtojai.