Antradienio popietę ramiai tvarkęs savo vandens motociklą, K. Rovanperä netikėtai sulaukė skambučio su prašymu skubiai atvykti į Lenkiją ir ten pakeisti į avariją patekusį S. Ogierį.
Netrukus, 23 metų jaunuolis aklai išvyko į Lenkiją. Atvykęs į nurodytą lokaciją, jis paskubomis atliko greičio ruožų apžiūrą, kurią jis užbaigė likus vos kelioms valandoms iki pirmojo greičio ruožo pradžios.
Vis dėlto, nors daugelis lenktynininkų patekę į panašią situaciją džiaugtųsi tiesiog įveikę ralį, jaunasis ralio talentas sugebėjo laimėti šešis iš septynių šeštadienio greičio ruožų ir užtikrintai įsiveržė į priekį.
„Pasaulio čempionai turi savyje kažką ko neturi kiti. Dėl to, jie gali reikiamu metu pasitempti“, – po ralio sakė „Toyota“ komandos vadovas Jari-Matti Latvala.
“Tai matėme su S. Loebu ir S. Ogieriu, o dabar tai matome su Kalle. Niekada nesitikėjau, jog be įprasto pasiruošimo jis čia bus toks greitas“, – tęsė jis.
„Pačioje pradžioje matėsi, jog jis buvo šiek tiek suirzęs, bet būtent tada pasaulio čempionas gali susiimti, o vėliau, kai įgauna pasitikėjimo savimi, gali atakuoti“, – įžvalgomis dalinosi komandos vadovas.
„Tai buvo labai, labai stiprus pasirodymas. Vienas geriausių jo pasirodymų iki šiol buvo, kai jis važiavo itin sudėtingomis sąlygomis lyjant lietui, pavyzdžiui 2023 m. Estijoje, bet čia – tai buvo pasaulio čempiono demonstracija“, – pridūrė jis.
Ne vieną Pasaulio ralio čempionato etapą laimėjęs Jari-Matti Latvala puikiai žino kiek daug pastangų reikia įdėti ruošiantis kiekvienoms ralio varžyboms. Todėl atsižvelgdamas į susiklosčiusią situaciją, jis stebėjosi kaip jaunasis suomis sugebėjo susidoroti su jam paskirta užduotimi.
„Tu turi stenogramą, bet šiais laikais didžiausias skirtumas yra tas, kai žiūri greičio ruožo vaizdo įrašą, turi tą vaizdą turi galvoje ir žinai, kiek gali naudotis keliu ir kaip arti kelio krašto gali važiuoti“, – aiškina buvęs lenktynininkas.
„Neturėdamas tokio vaizdo galvoje gali pasikliauti tik stenograma ir turi rizikuoti, tu nežinai kas tave laukia“.
„Ralyje reikia nuolatos rizikuoti. Reikia nuolatos važiuoti ne tik atsižvelgiant į stenogramą, reikia spausti labiau“.