Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šiuolaikiniai dyzeliniai varikliai turi labai daug potencialo. Daugelis gamintojų norėdami atitikti Europos Sąjungos keliamus reikalavimus, beveik visus dyzelinius variklius aprengia tramdomaisiais marškiniais.
Slovakijoje iš automobilių modifikavimo gyvenantys automanai nusprendė paeksperimentuoti su visiškai nauju „BMW 335xD“ ir pasižiūrėti ar į automobilį montuojamas 3.0 litrų, 6 cilindrų dyzelinis variklis turi labai stipriai užsuktą kranelį.
Standartinis motoras išvysto 313 arklio galių ir 630 Nm sukimo momentą. Su šia jėgaine automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per maždaug 4.8 sekundės ir pasiekia 250 km/val. maksimalų greitį.
Atlikus keletą pakeitimų, variklio galia padidėjo iki 440 arklio galių ir 800 Nm. Keturių varančiųjų ratų sistemą turintis 3 serijos sedanas dabar iki 100 km/val. įsibėgėja per 4 sekundes, nuo 100 iki 200 km/val. įsibėgėja per 11 sekundžių. Maksimalus greitis? Didesnis nei 300 km/val.
Šiuolaikiniai dyzeliniai varikliai turi labai daug potencialo. Daugelis gamintojų norėdami atitikti Europos Sąjungos keliamus reikalavimus, beveik visus dyzelinius variklius aprengia tramdomaisiais marškiniais.
Slovakijoje iš automobilių modifikavimo gyvenantys automanai nusprendė paeksperimentuoti su visiškai nauju „BMW 335xD“ ir pasižiūrėti ar į automobilį montuojamas 3.0 litrų, 6 cilindrų dyzelinis variklis turi labai stipriai užsuktą kranelį.
Standartinis motoras išvysto 313 arklio galių ir 630 Nm sukimo momentą. Su šia jėgaine automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per maždaug 4.8 sekundės ir pasiekia 250 km/val. maksimalų greitį.
Atlikus keletą pakeitimų, variklio galia padidėjo iki 440 arklio galių ir 800 Nm. Keturių varančiųjų ratų sistemą turintis 3 serijos sedanas dabar iki 100 km/val. įsibėgėja per 4 sekundes, nuo 100 iki 200 km/val. įsibėgėja per 11 sekundžių. Maksimalus greitis? Didesnis nei 300 km/val.