Išvaizdus, aptakių formų automobilis turi daug silpnų vietų, nes į jį sudėtos standartinės dalys. Brangesniam automobiliui paprasčiausiai nebuvo pinigų.
Ralio lyderiai, tarp jų ir Benediktas Vanagas bei Andrejus Rudnickis, pastaraisiais metais renkasi gerokai brangesnius ir Dakaro maratonui visiškai pritaikytus automobilius: „Mini“ arba „Toyota Overdrive“. Tokių sulaužyti praktiškai neįmanoma.
„Nors mūsų „Mebar“ niekada realiai nebuvo išbandytas, labai tikėjome, kad Dakarą jis atlaikys. Bet žinojau, kad tikrai bus problemų, tik jos čia lenda per dažnai. Net gamyklinių komandų automobiliai turi bėdų, o mūsiškį gamino geriausi Lietuvos mechanikai: Jonas ir Petras, Aloyzas ir Martynas, Tadas, Marius, Andriucha elektrą sutvarkė. Gal ir per silpna šita mašina Dakarui, bet sukurta ji lietuvių“, – rėžė A.Juknevičius.
Tačiau kol „Mebar“ šiame Dakare dar važiuoja, lietuviai neketina nuleisti rankų. Legendiniame maratone jau pergalė – pasiekti galutinį finišą.