2 ) Volvo S80
Kaip ir „Volvo XC90“, taip ir „S80“ serijinėje gamyboje išbuvo labai, labai ilgą laiko tarpą. Gera žinia yra ta, jog jį pakeis visiškai naujas modelis, galintis išdidžiai nešti „Volvo“ vėliavą.
3 ) Volvo XC70
„Volvo“ moka gaminti universalus, tačiau atrodo, jog „XC70“ nebuvo taip stipriai mylimas, ypač gimtojoje Švedijoje. Gera žinia yra ta, jog talpių universalų gerbėjams „Volvo“ paruošė tikrą skanėstą - „V90“.
4 ) Lancia Voyager
Visi mes puikiai žinome, jog tai yra „Chrysler Voyager“ su „Lancia“ ženkliuku. Jeigu „Fiat - Chrysler“ koncerno vadovai turi bent menkiausią supratimą apie tai ko trokšta europiečiai, jie senajame žemyne turėtų pasiūlyti visiškai naują „Voyager“ su dyzeliniu varikliu.
5 ) Peugeot 4008
Dar vienas automobilis, kuriam labai tinka apibūdinimas - „Ką jūs po velnių sau galvojote?“ Tai yra bendras „Mitsubishi“ ir „PSA“ koncerno vaisius, kuris Europoje didžiulės sėkmės nesusilaukė.
6 ) Nissan Pathfinder
Senajam modeliui atėjo metas iškeliauti į sunkiai užsitarnautą poilsį, jo vietą užims naujutėlė „Nissan Navara“.
7 ) Opel Ampera
Išmanus, technologiškai pažangus, tačiau atrodo, jog jis rinkoje pasirodė per anksti. Be to, „Opel“ kompanijai praverstų „Tesla“ marketingo skyriaus darbuotojai, kurie iš mažo burbulo sugeba išpūsti dramblį.
8 ) Peugeot RCZ
Nežinome kodėl, bet nuostabiai atrodantis „Peugeot RCZ“ nepateisino gamintojo lūkesčių. Nors automobilio pardavimai nebuvo patys geriausi, tačiau puikus eksterjeras ir „Peugeot Sport“ ingredientai „RCZ“ modelio neišgelbėjo.
9 ) Toyota Verso-S
Next...
10 ) Land Rover Defender
Legendų legenda, serijinėje gamyboje išbuvusi net 60 metų.
11 ) Audi RS5
„Audi“ kompanijai pristačiusi naujos kartos „A4“ ir „A5“ modelių šeimą, sportiškieji „RS4“ ir „RS5“ modeliai turėjo atsisveikinti. Dabar reikia sulaukti kada pasirodys naujos kartos „RS4“ ir „RS5“ modeliai.
12 ) Jaguar XF Sportbrake
Europiečiai dievina universalus, tačiau dėl mums nesuprantamų priežasčių jie nemėgsta „Jaguar“ universalų.
13 ) Seat Altea
Na, turbūt turėjote patys suprasti kodėl buvo nutraukta šio automobilio gamyba.
14 ) Chevrolet Malibu
Automobilis, kuris buvo pardavinėjamas beveik visame pasaulyje, o tiksliau - 98 pasaulio rinkose, net ir Europoje, kurioje amerikietiškas sedanas neprigijo. Net ir mažesnė kaina nepadėjo šiam automobiliui sudominti europiečius, kurie turi silpnybę klasikiniams sedanams.
15 ) Renault Laguna
„Laguna“ šiai automobilių markei padarė daugiau blogo negu gero, ypač paskutinioji modelio karta, kuri nesugebėjo tinkamai konkuruoti su segmento lyderiais. „Laguna“ pakeitęs „Talisman“ yra žymiai įdomesnis ir geresnis automobilis.
16 ) Peugeot Bipper Tepee
Dar vienas savo vietos po saulę nesuradęs modelis, kuriuo domėjosi tik Prancūzijos gyventojai.
17 ) Mazda 5
Puikus modelis, tačiau „Mazda“ norėdama į senąjį modelį sumontuoti „Euro 6“ taršos reikalavimus atitinkančius variklius būtų turėjusi išleisti labai didelę sumą pinigų. Lengviau ir protingiau būtų sukurti visiškai naują modelį.
18 ) Suzuki Grand Vitara
Dar vienas automobilis, kurį pasitraukti privertė saugumo ir taršos reikalavimai. Jį pakeitė mažesnis, kompaktiškesnis modelis.
19 ) Chevrolet Cruze
„Chevrolet“ kompanijai nusprendus pasitraukti iš senojo žemyno rinkos, „Cruze“ gyvenimo dienos buvo suskaičiuotos.
20 ) Škoda Roomster
Jeigu ne „VAG“ koncerno skandalas, šiuo metu matytume antrosios kartos „Roomster“ modelį. Deja...
21 ) Peugeot 207 CC
Mažas, kompaktiškas ir ... nelabai populiarus.
22 ) Mercedes Benz GLK
Pirmasis blynas šiek tiek prisvilo, tačiau „GLK“ pakeitęs „GLC“ modelis džiaugiasi populiarumu ir saulės spinduliais.
23 ) Infinti Q60 kupė
Europoje, deja, šios markės automobiliai niekam neįdomūs.
24 ) Hyundai ix35
Puikiai pasirodęs „ix35“ iškeliavo į pensiją. Jį pakeitė naujutėlis „Tuscon“.
25 ) Suzuki Kizashi
Sukurtas Jungtinėms Valstijoms, pritaikytas Europai. Ne pats geriausias receptas.
26 ) Audi RS4
Sportiškų universalų ikona, kurios nauja pamaina turėtų pasirodyti kitais metais.
27 ) Suzuki Splash
Pigus, bet tai vienintelis šio automobilio privalumas.
28 ) Fiat Bravo
„Fiat - Chrysler“ koncernas turi gausybę puikių inžinierių, kurie gali sukurti konkurencingą produktą. Nors pirmaisiais „Bravo“ prekybos metais automobilis demonstravo puikius rezultatus, tačiau „Fiat“ nenoras investuoti į šį modelį labai stipriai pakenkė „Bravo“ automobilių paklausai.
29 ) Volkswagen Eos
Europoje šis automobilis taip ir nesugebėjo prigyti. Ar tai buvo blogas automobilis? „Volkswagen“ blogų automobilių negamina.
30 ) Bugatti Veyron
Vienas brangiausių planetos automobilių priėjo liepto galą. Dabar atėjo metas sceną užleisti jaunesniam ir raumeningesniam broliui.
31 ) Mini Coupe
Daugelis automobilių tema rašančių žurnalistų šį modelį vadina beprasmišku. Ar mes juos dėl tokių pareiškimų turėtume smerkti? Mes manome, jog ne.
32 ) Lancia Delta
Brangesnis ir išvaizdesnis už „Fiat Bravo“, tačiau ar už tuos pačius komponentus verta sumokėti kelis kartus daugiau?
33 ) Honda Accord
Vienas geriausių modelių savo segmente. Gaila, jog europiečiams jis nelabai rūpėjo.
34 ) Chevrolet Spark
„Chevrolet“ nesėkmes Europoje atspindys.
35 ) Land Rover Freelander
Vienas populiariausių „Land Rover“ modelių, kurį iš vakarėlio išvarė neseniai pristatytas „Discovery Sport“.
36 ) Mitsubishi Lancer EVO
Amžiną atilsį. Legenda, kurią atsimins visi automanai.
37 ) Mercedes Benz SLS AMG
Triukšmingas, nepraktiškas, beprotiškai brangus, bet ar tai labai svarbu?
38 ) Jaguar XK
„Jaguar“ ikona, kuriai nauja pamaina nenumatoma. O gaila, juk daugelį metų „Jaguar XK“ buvo šios kompanijos flagmanas.
39 ) Fiat Freemont
Daugybę privalumų turėjęs automobilis turėjo pasitraukti iš serijinės gamybos dėl „Fiat - Chrysler“ koncerno lėšų trūkumo, kurios būtų leidusios sumontuoti „Euro 6“ variklį ir modernesnį interjerą. Šie du pokyčiai būtų padėję pratęsti „Freemont“ gyvenimą 3 ar 4 metams.
40 ) Renault Koleos
Sukurtas Prancūzijoje, pagamintas Korėjoje.