LaFerrari Aperta
Norint įsigyti tokį automobilį kaip „LaFerrari Aperta“, reikia turėti ne tik daug pinigų. „Ferrari“ ribotos laidos modelius parduoda tik tiems, kas nusipelno gamintojo pagarbos ir pasiūlymo įsigyti itališką superautomobilį.
Kadangi „Ferrari“ planavo pagaminti vos 200 „Aperta“ modelio vienetų, nereikėtų stebėtis, jog konkurencija tarp potencialių pirkėjų buvo milžiniška. Galbūt todėl „Ferrari“ nusprendė iš šios situacijos išspausti kuo daugiau ir kiekvieną „Aperta“ modelį pardavė už beveik 4 mln. eurų.
Pagani Huayra Roadster
Superautomobilių gamintoja „Pagani“, naująjį šeimos narį – „Huayra Roadster“, pristatė praėjusių metų kovo mėnesį, Ženevos automobilių parodoje. Mėnesį prieš – gamintojas paskelbė, jog pasaulį išvys tik 100 modelio vienetų. Norint jį įsigyti, reikės atvykti į Italiją ir atseikėti 2,8 mln. eurų sumą, tačiau gamintojui nebuvo būtina skelbti šios informacijos, nes visi automobilio egzemplioriai buvo perduoti per dvi dienas!
Italdesign Zerouno
„Italdesign“ visuomet atlikdavo skirtingų automobilių gamintojų atsiųstas užduotis. Tuo tarpu „Zerouno“ yra pirmasis „Italdesign“ projektas už kurį atsakingi tik šios kompanijos inžinieriai.
Šis modelis taip pat buvo pristatytas praėjusiais metais, Ženevos automobilių parodoje, tačiau tuomet tai buvo tik prototipo stadijoje buvęs modelis, bet tai neatbaidė potencialių klientų.
Parodos metu „Italdesign“ pardavė tris iš penkių „Zerouno“ automobilių už 1,7 mln. eurų. Dar du pirkėjai atsirado pasibaigus automobilių parodai.
Lamborghini Centenario Roadster
„Lamborghini“ puikiai žino kokią pridėtinę vertę turi ribotos laidos, išskirtinio dizaino modelio. „Centenario Roadster“ yra ne pirmasis ribotos laidos modelis, kurį „Lamborghini“ pristato per pastarąjį dešimtmetį.
Prieš dvejus metus pirmą kartą pristatytas automobilis sulaukė didžiulio susidomėjimo iš gausios automanų bendruomenės. „Monterey Car Week“ renginio metu debiutavęs modelis lepino „Lamborghini“ vadovų ego, ir ne veltui. Nes visus 20 pagamintų modelių išpirko per vieną dieną.
Aston Martin Valkyrie
Bendras „Aston Martin“ ir „Red Bull“ inžinierių darbas sukėlė nemažą šurmulį superautomobilių gerbėjų pasaulyje. Kaip bebūtų keista, tačiau visi 150 vienetų buvo parduoti anksčiau negu buvo pristatytas pirmasis „Aston Martin Valkyrie“ prototipas!
Visgi, dabar yra žinoma, jog 3,2 mln. eurų vertės automobilis turės 1150 arklio galių išvystantį motorą, svers mažiau negu kompaktiškas hečbekas ir įsibėgės greičiau negu bet kuris kitas automobilis.
Mercedes-AMG Project One
Formulė 1 bendro naudojimo keliams. Bent jau taip teigia projekto autoriai, kurie į 2,27 mln. eurų kainuojančią mašiną sumontuos variklį, kuris bus labai artimas Formulės 1 bolide matomą jėgos agregatą.
Panašu, kad didžiausi šios kompanijos gerbėjams nerūpėjo nei 2,27 mln. eurų siekianti kaina nei 1,6 litro darbinio tūrio variklio resursas, siekiantis vos 50 000 kilometrų.
Ford GT
„Ford“ nėra tas gamintojas, kuris nuolatos siūlytų įsigyti mašinas kainuojančias šešiaženklę sumą. Vis dėlto, kuomet atėjo metas kurti naujos kartos „Ford GT“, visiems buvo akivaizdu, jog „Ferrari“ užpakalį norintis išperti modelis kainuos ne 80 000 ar 90 000 eurų.
„Ford“ iš viso suplanavo pagaminti 500 modelio vienetų. Kaip manote, per kiek laiko buvo parduoti visi vienetai? Per 6 mėnesius? 3 mėnesius? Per 20 dienų!
Porsche 911 GT2 RS
Vienas geidžiamiausių automobilių pasaulyje pateko į tikrų automanų rankas. „Porsche“ šį automobilį pardavinėjo ne bet kam, o ištikimiausiems kompanijos gerbėjams, kurie nesiruošia „911 GT2 RS“ modelio laikyti garaže, o turės laiko juo džiaugtis.
260 000 eurų kainavęs modelis buvo išparduotas per keletą dienų – visi 1000 vienetų!
Lister Thunder
Britiškų automobilių entuziastai šios kompanijos vardą turėtų gerai pažinoti. Daugelį metų tyloje sėdėjusi kompanija 2018 metais sugrįžo su trenksmu.
„Lister“ pranešė, jog ruošiasi pagaminti 99 vienetus, itin pajėgios „Jaguar F-Type“ versijos.
Susidomėjimas šiuo modeliu turėjo pranokti net ir pačius didžiausius „Lister“ kompanijos skeptikus. Per 24 valandas buvo parduoti 22 modelio vienetai.