Apie naująsias „Continental WinterContact TS 860“ padangas
Tik šiais metais debiutavusios kompaktinės ir vidutinės klasės automobiliams skirtos „Continental WinterContact TS 860” žieminės padangos pakeitė „ContiWinterContact TS 850“ modelį, kuris buvo pripažintas geriausiu net 47 palyginamuosiuose testuose ir tapo visų laikų geriausiomis „Continental“ žieminėmis padangomis.
Palyginti su pirmtakėmis, naujosios „Continental WinterContact TS 860” padangos pasižymi dar geresnėmis stabdymo savybėmis ant sniego, ledo ir šlapio asfalto. Taip pat buvo dar labiau pagerintos valdymo charakteristikos ir sukibimas ant sniego, padidintas riedėjimo komfortas ir rida, sumažintas pasipriešinimas riedėjimui.
Šių savybių pavyko pasiekti derinant pažangų gumos mišinį su patobulintu protektoriaus raštu. Kryptinis V rašto protektorius su „SnowCurve“ technologija turi dar daugiau blokelių su trimatėmis įpjovomis, kuriose susikaupęs sniegas padidina sukibimą su kelio danga, o vandens sugėrimui sukurti papildomi kanalai.
Geresnių charakteristikų ant šlapios dangos pavyko pasiekti dėl „Cool Chill“ protektoriaus gumos mišinio su dideliu kiekiu silikos, turinčio geresnes amortizavimo savybes ir išlaikančio elastingumą, esant žemai temperatūrai. Stabdymo ant ledo trinties metu susidarantis vanduo pašalinamas, pasitelkus „Liquid Layer Drenage“ technologiją – papildomais protektoriaus blokeliuose esančiais vertikaliais kanalais vanduo patenka į vidinius horizontalius kanalus ir pašalinamas per padangos kraštą.
„Continental WinterContact TS 860” yra naujausias „Continental“ žieminių padangų modelis, skirtas kompaktiniams ir vidutinės klasės automobiliams, ir yra gaminamas nuo 14 iki 17 colių dydžio.
Automobilininkams skirto žurnalo „Auto Bild“ (Vokietija) specialistai atliko net 50 žieminių padangų komplektų bandymus. Testams buvo atrinktos kompaktiniams ir vidutinės klasės automobiliams skirtos 205/55 R 16 dydžio žieminės padangos. Padangos buvo vertinamos trimis etapais – stabdymo ant šlapios dangos, stabdymo ant sniego ir galutinio, dvidešimties geriausių padangų bandymo.
Kaip ir kiekvienais metais „Auto Bild“ žurnalo bandymams skirtos padangos buvo įsigytos anonimiškai. Pirmiausiai 50 skirtingų gamintojų ir modelių padangų komplektų buvo išbandyti stabdymo ant šlapios dangos rungtyje, važiuojant 80 km/val. greičiu. Taip buvo atrinkti 27 padangų komplektai, kurių rezultatai nebuvo daugiau nei 20 proc. blogesni nei geriausių padangų rezultatas. Galutiniams bandymams buvo atrinkta dvidešimt padangų komplektų, parodžiusių geriausius rezultatus stabdant ant sniego, kai važiuojama 50 km/val. greičiu.
Finaliniame teste buvo vertinamas valdymas esant skirtingoms kelio dangoms, pasipriešinimas akvaplanavimui ir triukšmingumas. Taip pat buvo matuojamas padangų dilimas, jų pasipriešinimas riedėjimui, vertinama kaina, taip nustatant, kurios padangos ne tik pasižymi geriausiomis savybėmis, bet ir yra racionaliausias pirkinys. Testai buvo atliekami „Bridgestone“ bandymų trasoje Italijoje ir „Continental“ bandymų poligonuose Vokietijoje ir Švedijoje.
„Continental“ padangos – ir racionaliausias pasirinkimas
Sudėjus bandymuose gautus rezultatus, „Continental WinterContact TS 860“ padangos tapo didžiojo žieminių padangų testo nugalėtojomis. Šiemet debiutavusį naują žieminių padangų modelį specialistai išskyrė kaip pavyzdinėmis savybėmis pasižyminčias „Premium“ klasės žiemines padangas, išsiskiriančias ne tik saugiomis stabdymo savybėmis, bet ir itin dinamišku ir tiksliu valdymu, kai važiuojama bet kokia kelio danga. Šios padangos taip pat tapo vienintelėmis, kurioms bandymus atlikę specialistai neturėjo jokių priekaištų.
Be to, šias „Premium“ segmento padangas specialistai įvertino ir kaip racionaliausią pasirinkimą, nes „Continental“ žieminės padangos pasižymėjo ne tik itin mažu pasipriešinimu riedėjimui, padedančiu taupyti degalus, bet ir ypatingu atsparumu dilimui – iš visų bandytų padangų jos dilo mažiausiai, todėl užtikrino didžiausią ridą.
Automobilininkams skirto žurnalo „Auto Bild“ (Vokietija) specialistai atliko net 50 žieminių padangų komplektų bandymus. Testams buvo atrinktos kompaktiniams ir vidutinės klasės automobiliams skirtos 205/55 R 16 dydžio žieminės padangos. Padangos buvo vertinamos trimis etapais – stabdymo ant šlapios dangos, stabdymo ant sniego ir galutinio, dvidešimties geriausių padangų bandymo.
Kaip ir kiekvienais metais „Auto Bild“ žurnalo bandymams skirtos padangos buvo įsigytos anonimiškai. Pirmiausiai 50 skirtingų gamintojų ir modelių padangų komplektų buvo išbandyti stabdymo ant šlapios dangos rungtyje, važiuojant 80 km/val. greičiu. Taip buvo atrinkti 27 padangų komplektai, kurių rezultatai nebuvo daugiau nei 20 proc. blogesni nei geriausių padangų rezultatas. Galutiniams bandymams buvo atrinkta dvidešimt padangų komplektų, parodžiusių geriausius rezultatus stabdant ant sniego, kai važiuojama 50 km/val. greičiu.
Finaliniame teste buvo vertinamas valdymas esant skirtingoms kelio dangoms, pasipriešinimas akvaplanavimui ir triukšmingumas. Taip pat buvo matuojamas padangų dilimas, jų pasipriešinimas riedėjimui, vertinama kaina, taip nustatant, kurios padangos ne tik pasižymi geriausiomis savybėmis, bet ir yra racionaliausias pirkinys. Testai buvo atliekami „Bridgestone“ bandymų trasoje Italijoje ir „Continental“ bandymų poligonuose Vokietijoje ir Švedijoje.
„Continental“ padangos – ir racionaliausias pasirinkimas
Sudėjus bandymuose gautus rezultatus, „Continental WinterContact TS 860“ padangos tapo didžiojo žieminių padangų testo nugalėtojomis. Šiemet debiutavusį naują žieminių padangų modelį specialistai išskyrė kaip pavyzdinėmis savybėmis pasižyminčias „Premium“ klasės žiemines padangas, išsiskiriančias ne tik saugiomis stabdymo savybėmis, bet ir itin dinamišku ir tiksliu valdymu, kai važiuojama bet kokia kelio danga. Šios padangos taip pat tapo vienintelėmis, kurioms bandymus atlikę specialistai neturėjo jokių priekaištų.
Be to, šias „Premium“ segmento padangas specialistai įvertino ir kaip racionaliausią pasirinkimą, nes „Continental“ žieminės padangos pasižymėjo ne tik itin mažu pasipriešinimu riedėjimui, padedančiu taupyti degalus, bet ir ypatingu atsparumu dilimui – iš visų bandytų padangų jos dilo mažiausiai, todėl užtikrino didžiausią ridą.