Po kardinaliai pasikeitusia išvaizda slypi pakankamai senas, bet tikrai ne prastas „Porsche“ modelis – „997“ kartos „911“ kupė.
Priekinė automobilio dalis, lyg ir, primena tuometinio laikmečio „Porsche 911“ modelius, tačiau pažvelgus į galinę „Ruf CTR3 Clubsport“ dalį – išsižiojame ir suprantame, jog tai nėra tik dar vienas dėdės Petro savadarbis automobilis, kurį jis savomis rankomis konstravo pastaruosius 20 metų. Oj ne.
„Ruf“ šį automobilį konstravo atsižvelgdami į „WEC“ – ilgųjų nuotolių čempionate dalyvaujančių naikintuvų išvaizdą. Būtent todėl jis turi labai ilgą, nuožulnią ir plačią galinę dalį, kurią vainikuoja milžiniškas spoileris, atliekantis itin svarbią misiją – prispaudžia galinę dalį.
Šalia galinės sumontuotas variklis taip pat yra ypatingas. Tai 3,8 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų motoras, kuriam kompaniją palaiko dvi milžiniškos „KKK“ turbinos. Papildomą pastiprinimą turintis variklis sugeba išvystyti 750 arklio galių ir 960 Nm sukimo momentą. Bet, tai nėra įspūdingiausias rodiklis.
Automobilis sveria vos 1360 kilogramų, variklis suporuotas su 7 laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže, kuri leidžia pasiekti net 370 km/val. maksimalų greitį!
Naujutėlis „Ruf CTR3 Clubsport“ egzempliorius Jums atsieitų maždaug 400 000 eurų. Tai yra pakankamai didžiulė suma, tačiau ji nėra tokia didelė kaip štai šio nuotraukose matomo modelio, kuris artimiausiame „RM Sotheby's“ aukcione bus parduodamas už maždaug 800 000 - 900 000 eurų!