Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Paskutiniais metais „Dynami:t Energy Racing“ komanda lenktyniavo greitais ir galingais „Porsche“ bei „Chevrolet Corvette“ automobiliais, tačiau nepaisant mažesnių laimėjimų „Nemuno žiedo“ trasoje, siekti reikšmingų pergalių Baltijos šalių trasose jai trukdė techniniai gedimai. Ar itališkas „Lamborghini Huracan ST EVO“ leis komandai iškilti tarp lyderių?
Oras nesugadino emocijų
Testų Estijoje, „Porsche ring“ trasoje metu oras buvo apniukęs, stingdė nuo Baltijos jūros pučiantis vėsus vėjas, o asfaltas spindėjo nuo vandens, kuriam dėl oro temperatūros nedaug trūko tapti ledo čiuožykla. Ne pačios geriausios sąlygos bandyti lenktyninį, daugiau nei 600 AG turintį „Lamborghini“ automobilį. Aikštinga „dama iš Italijos“, kaip ją praminė automobilį aptarnaujančios GSR komandos meistrai, po vėsios nakties garaže netgi nenorėjo iš karto užsivesti savo V10 variklio.
Tačiau niūrus antrasis planas nei kiek nesugadino lenktynininko Manto Matukaičio nuotaikos. Nors jis pripažino, kad mašina jį vis dar gąsdina, tačiau per kūną einantys šiurpuliukai grąžina pirmapradį jaudulį ir tas emocijas, kurios jį gena į lenktynių trasą. Ir su šiuo modeliu jis mato potencialą didžiosiose lenktynėse grįžti ant podiumo. O šių metų kalendoriuje – Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatas, kuris jau prasidės kitą savaitgalį Rygoje ir „Aurum 1006 km“ lenktynės Palangoje.
„Įspūdžiai fantastiški. Rankos dreba. Bet ne dėl to, kad tenka kovoti su automobiliu, o dėl adrenalino, kuris užplūsta kraują ir jaudulio, kurį gauname tik per lenktynes“, - po pirmųjų naujojo „Lamborghini“ testų kalbėjo
M. Matukaitis.
Kuo „Lamborghini“ skiriasi nuo „Porsche“?
„Dynami:t Energy Racing“ komanda per dešimtmetį nuo mažo draugų būrio su BMW automobilio išaugo iki rimto žiedinių lenktynių žaidėjo Baltijos šalių padangėje. Paskutiniais metais jie automobilių sporto žiūrovus džiugino įspūdingais projektais ir greitais automobiliais. Pradedant „Porsche 911 GT3 Cup“ ir „Chevrolet Corvette“ monstrišku V8 varikliu. Abu automobiliai buvo pakankamai galingi norint pasiekti rezultatą ilgų nuotolių lenktynėse. Tačiau tam trukdė techniniai nesklandumai. Kaip bebūtų keista, labiausiai gedo „Porsche“. Ir jis toli gražu nebuvo toks emocingas, koks yra „
Lamborghini“.
„Su „
Porsche“ visiškai nesijausdavo pagreičio. Tik spidometras rodydavo daug. Ir jo vairavimas buvo kitoks, chirurgiškas, reikėjo labai daug dirbti, kad jį perprasti. Tuo tarpu „Lamborghini“ lipdo prie sėdynės bet kokia pavara, jis rėkia, vibruoja, važiuoja. Tokias emocijas teikė „Corvette“, tačiau jos sustygavimo procesas buvo labai ilgas. O „Lamborghini“ modelyje viskas yra puikiai sudėliota gamintojų. Ir valdymas, ir stovėjimas ant kelio, ir aerodinamika veikia, net greičiausiuose posūkiuose įmynęs dešinį pedalą į grindis jauti, kad automobilis nenuplyš. Visomis prasmėmis tai yra pranašesnis automobilis už bet ką, ką aš esu vairavęs“, - iki tol turėtus modelius palygino Mantas Matukaitis.
Nors testuose automobiliu besidalinę Mantas Matukaitis ir Karolis Gedgaudas važiavo labai atsargiai, ypač pirmąją dieną, kol buvo šlapia, išsausėjus trasai Mantas pirmojo prisėdimo prie vairo metu sugebėjo pagerinti savo asmeninį rekordą „Porsche Ring“ trasoje.
Domina tik podiumas
Lenktynininkas prisimena, kad nuo pirmojo „Porsche“ bandymo iki sezono vidurio sugebėjo laiką pasigerinti trimis sekundėmis.
„Aš jau dabar esu labai patenkintas automobilio valdymu ir tempu, o jeigu sugebėčiau dar panašiai pagreitėti, galėčiau būti labai konkurencingas Baltijos šalių čempionate“, - savimi džiaugėsi „Dynami:t“ komandos vairuotojas.
Jo jau ateinantį savaitgalį laukia pirmosios lenktynės Rygoje, kur Bikerniekų trasoje jam teks varžytis galingiausioje BGT PRO kategorijoje.
„Dynami:t Energy Racing“ šiemet sau kelia aukštus tikslus: visur podiumai. Tiek Baltijos šalių čempionate, tiek „Aurum 1006 km“ lenktynėse Palangoje.
Ar itališka technika nepaves?
Ar vėl nesutrukdys techninės problemos? Ar itališkas automobilis gali būti patikimesnis už vokišką?
„RD Signs“ komanda, tokiu pat „Lamborghini Huracan ST EVO“ automobiliu jo patikimumą įrodė pernai, nugalėdama visuose Baltijos šalių ištvermės lenktynių etapuose. Iš viso 4 lenktynės po 6 valandas. Jie taip pat pasiekė finišą 1006 km lenktynėse Palangoje ir važiavo užsienyje. Šis modelis yra patikimas.
Testų metu komandos automobiliui streikavo ABS ir traukos kontrolės sistemos, tačiau italų gamintojas rūpinosi savo klientais. Automobilį aptarnaujantis GSR personalas džiaugėsi operatyviu bendravimu iš „Lamborghini“ klientų aptarnavimo skyriaus, greitu sprendimo būdų problemoms spręsti ieškojimu.
Paskutiniais metais „Dynami:t Energy Racing“ komanda lenktyniavo greitais ir galingais „Porsche“ bei „Chevrolet Corvette“ automobiliais, tačiau nepaisant mažesnių laimėjimų „Nemuno žiedo“ trasoje, siekti reikšmingų pergalių Baltijos šalių trasose jai trukdė techniniai gedimai. Ar itališkas „Lamborghini Huracan ST EVO“ leis komandai iškilti tarp lyderių?
Oras nesugadino emocijų
Testų Estijoje, „Porsche ring“ trasoje metu oras buvo apniukęs, stingdė nuo Baltijos jūros pučiantis vėsus vėjas, o asfaltas spindėjo nuo vandens, kuriam dėl oro temperatūros nedaug trūko tapti ledo čiuožykla. Ne pačios geriausios sąlygos bandyti lenktyninį, daugiau nei 600 AG turintį „Lamborghini“ automobilį. Aikštinga „dama iš Italijos“, kaip ją praminė automobilį aptarnaujančios GSR komandos meistrai, po vėsios nakties garaže netgi nenorėjo iš karto užsivesti savo V10 variklio.
Tačiau niūrus antrasis planas nei kiek nesugadino lenktynininko Manto Matukaičio nuotaikos. Nors jis pripažino, kad mašina jį vis dar gąsdina, tačiau per kūną einantys šiurpuliukai grąžina pirmapradį jaudulį ir tas emocijas, kurios jį gena į lenktynių trasą. Ir su šiuo modeliu jis mato potencialą didžiosiose lenktynėse grįžti ant podiumo. O šių metų kalendoriuje – Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatas, kuris jau prasidės kitą savaitgalį Rygoje ir „Aurum 1006 km“ lenktynės Palangoje.
„Įspūdžiai fantastiški. Rankos dreba. Bet ne dėl to, kad tenka kovoti su automobiliu, o dėl adrenalino, kuris užplūsta kraują ir jaudulio, kurį gauname tik per lenktynes“, - po pirmųjų naujojo „Lamborghini“ testų kalbėjo
M. Matukaitis.
Kuo „Lamborghini“ skiriasi nuo „Porsche“?
„Dynami:t Energy Racing“ komanda per dešimtmetį nuo mažo draugų būrio su BMW automobilio išaugo iki rimto žiedinių lenktynių žaidėjo Baltijos šalių padangėje. Paskutiniais metais jie automobilių sporto žiūrovus džiugino įspūdingais projektais ir greitais automobiliais. Pradedant „Porsche 911 GT3 Cup“ ir „Chevrolet Corvette“ monstrišku V8 varikliu. Abu automobiliai buvo pakankamai galingi norint pasiekti rezultatą ilgų nuotolių lenktynėse. Tačiau tam trukdė techniniai nesklandumai. Kaip bebūtų keista, labiausiai gedo „Porsche“. Ir jis toli gražu nebuvo toks emocingas, koks yra „
Lamborghini“.
„Su „
Porsche“ visiškai nesijausdavo pagreičio. Tik spidometras rodydavo daug. Ir jo vairavimas buvo kitoks, chirurgiškas, reikėjo labai daug dirbti, kad jį perprasti. Tuo tarpu „Lamborghini“ lipdo prie sėdynės bet kokia pavara, jis rėkia, vibruoja, važiuoja. Tokias emocijas teikė „Corvette“, tačiau jos sustygavimo procesas buvo labai ilgas. O „Lamborghini“ modelyje viskas yra puikiai sudėliota gamintojų. Ir valdymas, ir stovėjimas ant kelio, ir aerodinamika veikia, net greičiausiuose posūkiuose įmynęs dešinį pedalą į grindis jauti, kad automobilis nenuplyš. Visomis prasmėmis tai yra pranašesnis automobilis už bet ką, ką aš esu vairavęs“, - iki tol turėtus modelius palygino Mantas Matukaitis.
Nors testuose automobiliu besidalinę Mantas Matukaitis ir Karolis Gedgaudas važiavo labai atsargiai, ypač pirmąją dieną, kol buvo šlapia, išsausėjus trasai Mantas pirmojo prisėdimo prie vairo metu sugebėjo pagerinti savo asmeninį rekordą „Porsche Ring“ trasoje.
Domina tik podiumas
Lenktynininkas prisimena, kad nuo pirmojo „Porsche“ bandymo iki sezono vidurio sugebėjo laiką pasigerinti trimis sekundėmis.
„Aš jau dabar esu labai patenkintas automobilio valdymu ir tempu, o jeigu sugebėčiau dar panašiai pagreitėti, galėčiau būti labai konkurencingas Baltijos šalių čempionate“, - savimi džiaugėsi „Dynami:t“ komandos vairuotojas.
Jo jau ateinantį savaitgalį laukia pirmosios lenktynės Rygoje, kur Bikerniekų trasoje jam teks varžytis galingiausioje BGT PRO kategorijoje.
„Dynami:t Energy Racing“ šiemet sau kelia aukštus tikslus: visur podiumai. Tiek Baltijos šalių čempionate, tiek „Aurum 1006 km“ lenktynėse Palangoje.
Ar itališka technika nepaves?
Ar vėl nesutrukdys techninės problemos? Ar itališkas automobilis gali būti patikimesnis už vokišką?
„RD Signs“ komanda, tokiu pat „Lamborghini Huracan ST EVO“ automobiliu jo patikimumą įrodė pernai, nugalėdama visuose Baltijos šalių ištvermės lenktynių etapuose. Iš viso 4 lenktynės po 6 valandas. Jie taip pat pasiekė finišą 1006 km lenktynėse Palangoje ir važiavo užsienyje. Šis modelis yra patikimas.
Testų metu komandos automobiliui streikavo ABS ir traukos kontrolės sistemos, tačiau italų gamintojas rūpinosi savo klientais. Automobilį aptarnaujantis GSR personalas džiaugėsi operatyviu bendravimu iš „Lamborghini“ klientų aptarnavimo skyriaus, greitu sprendimo būdų problemoms spręsti ieškojimu.