Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Tesla Model S Plaid" yra labai greitas automobilis. „Tesla“ įkūrėjas netgi mėgsta pabrėžti, jog tai – greičiausias sedanas, kada nors patekęs į serijinę gamybą, galintis 100 km/val. ribą peržengti per maždaug dvi sekundes. Dabar, dėka „Edmunds“ vaizdo įrašo, taip pat žinome, kad jis pakankamai greitas, jog aplenktų galingus „Suzuki Hayabusa“ ir „Kawasaki ZX-14R“ motociklus.
Tačiau kodėl į šį eksperimentą buvo įtraukti motociklai? Na, kaip aiškina „Edmunds“ kanalo atstovas Carlosas Lago, nėra nė vienos standartinės keturratės transporto priemonės, kuri iš tiesų galėtų pasivyti „Tesla Model S Plaid".
Žvelgdami į sausus techninius duomenis, motociklų duomenys – įspūdingi. 188 arklio galias išvystantis ir vos 582 kg sveriantis „Hayabusa" turi 1,3 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų variklį. Panašius parametrus išvysime ir „Kawasaki“ brošiūroje. Jis turi 1,4 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininį variklį, išvystantį 208 arklio galias.
Nepaisant įspūdingų specifikacijų, abu šie modeliai iš tiesų gali prilygti tik „Teslai“. Vieno bandymo metu „Hayabusa" sugeba išsiveržti į priekį, bet tik trumpam. Visuose kituose važiavimuose, nepaisant gerokai geresnio galios ir svorio santykio, „Hayabusa" negali išsiveržti į priekį. Tuo tarpu „ZX-14R“ motociklui šiose lenktynėse sekėsi šiek tiek geriau.
„Tesla Model S Plaid" yra labai greitas automobilis. „Tesla“ įkūrėjas netgi mėgsta pabrėžti, jog tai – greičiausias sedanas, kada nors patekęs į serijinę gamybą, galintis 100 km/val. ribą peržengti per maždaug dvi sekundes. Dabar, dėka „Edmunds“ vaizdo įrašo, taip pat žinome, kad jis pakankamai greitas, jog aplenktų galingus „Suzuki Hayabusa“ ir „Kawasaki ZX-14R“ motociklus.
Tačiau kodėl į šį eksperimentą buvo įtraukti motociklai? Na, kaip aiškina „Edmunds“ kanalo atstovas Carlosas Lago, nėra nė vienos standartinės keturratės transporto priemonės, kuri iš tiesų galėtų pasivyti „Tesla Model S Plaid".
Žvelgdami į sausus techninius duomenis, motociklų duomenys – įspūdingi. 188 arklio galias išvystantis ir vos 582 kg sveriantis „Hayabusa" turi 1,3 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų variklį. Panašius parametrus išvysime ir „Kawasaki“ brošiūroje. Jis turi 1,4 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininį variklį, išvystantį 208 arklio galias.
Nepaisant įspūdingų specifikacijų, abu šie modeliai iš tiesų gali prilygti tik „Teslai“. Vieno bandymo metu „Hayabusa" sugeba išsiveržti į priekį, bet tik trumpam. Visuose kituose važiavimuose, nepaisant gerokai geresnio galios ir svorio santykio, „Hayabusa" negali išsiveržti į priekį. Tuo tarpu „ZX-14R“ motociklui šiose lenktynėse sekėsi šiek tiek geriau.