Taip atrodo standartinis modelis
„Devolro“ modernizuotas modelis
Eduardas Orlovas neslepia, jog jo kompanijos inžinieriai siekia sukurti tokį automobilį, kuris galėtų lengvai konkuruoti su legendiniu G klasės „Mercedes Benz“. Tačiau tik pasikeitusios eksterjero detalės nepadės tapti pilnaverčiu G klasės konkurentu, ar ne? Puikiai tai žinodami, Majamyje įsikūrusių dirbtuvių specialistai pakeis variklį, transmisiją, visas pakabos detales, keturių varančiųjų ratų sistemą ir interjerą.
Pagal dabartinį planą, į atsinaujinusį „UAZ“ bus montuojami dviejų skirtingo galingumo dyzeliniai varikliai. Pirmasis - 2.5 litro, 160 arklio galių, antrasis - 3.0 litrų, 210 arklio galių. Tiek vienas, tiek kitas motoras atkeliaus iš „Cummins“ kompanijos gamyklos.
„Devolro“ tikisi, jog aštuntą dešimtmetį menančių visureigių modernizacija susidomės ne tik Rusijos, bet ir kitų šalių gyventojai. Norint modernizuoti rusišką visureigį, iškart reikėtų pasiruošti 14 tūkst. eurų sumą. Pačios aukščiausios komplektacijos modelis atsieis maždaug 20 tūkst. eurų.