• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Įvardinkite tris pačius žinomiausius „Porsche“ markės specialistus. Esame įsitikinę, jog įvardinsite „Ruf“, „TechArt“ ar Singer“. Taip pat nereikėtų pamiršti „Rauh Welt“, „9ff“, „Gemballa“ ir ... „Almeras“. Taip, „Almeras“. 
Šių dirbtuvių vardas kabėjo virš didžiulių dirbtuvių, Prancūzijos pietuose. Dviejų brolių įkurtos dirbtuvės specializavosi ne tik „Porsche“, bet ir kitų markių automobiliais, tačiau prancūzai nuolatos turėjo silpnybę sportiškiems modeliams iš Vokietijos.

Įvardinkite tris pačius žinomiausius „Porsche“ markės specialistus. Esame įsitikinę, jog įvardinsite „Ruf“, „TechArt“ ar Singer“. Taip pat nereikėtų pamiršti „Rauh Welt“, „9ff“, „Gemballa“ ir ... „Almeras“. Taip, „Almeras“. 
Šių dirbtuvių vardas kabėjo virš didžiulių dirbtuvių, Prancūzijos pietuose. Dviejų brolių įkurtos dirbtuvės specializavosi ne tik „Porsche“, bet ir kitų markių automobiliais, tačiau prancūzai nuolatos turėjo silpnybę sportiškiems modeliams iš Vokietijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Almeras 3.3 BiTurbo (2)


„Almeras“ vardas pirmą kartą automobilių pramonės arenoje buvo ištartas šešto dešimtmečio pradžioje. Susižavėję automobilių sportui, du Almeras broliai nusprendė sudalyvauti aukščiausio lygio varžybose. Turime omenyje Le Mano 24 valandų maratoną arba Prancūzijos ralio čempionatą.
Nors daugelis į brolių norą dalyvauti autosporto varžybose žiūrėjo skeptiškai, tačiau pirmieji rezultatai nutildė visus. Abu broliai laimėjo šešis Prancūzijos ralio čempionato etapus, puikiai pasirodė Europos ralio čempionate, du kartus laimėjo Ispanijos „GT“ čempionato titulus.

REKLAMA

Almeras 3.3 BiTurbo (3)


Almeras broliai užsiimdavo ne tik sportinių bolidų konstravimu. Retkarčiais „Almeras“ pavardė papuošdavo bendro naudojimo keliams skirtus „Porsche“ modelius. Iš pradžių prancūzai atliko keletą smulkesnių patobulinimų „Porsche 911“ modeliams, tačiau 1983 metais buvo pristatytas pats svarbiausias ir sudėtingiausias „Almeras“ projektas - „Almeras 3.3 BiTurbo“, kuris buvo sukurtas „Porsche 911 Turbo“ pagrindu.
Daugiausiai dėmesio Almeras broliai skyrė „911 Turbo“ motorui. Standartinis agregatas šiame automobilyje išvystė 300 arklio galių ir suteikdavo labai lengvam „Porsche 911 Turbo“ superautomobilio savybes. Tačiau Almeras broliams 300 arklio galių buvo per mažai.

REKLAMA
REKLAMA

Almeras 3.3 BiTurbo (4)


Prancūzai šešių cilindrų motorą aprūpino dvejomis „KKK“ turbinomis ir iš „Porsche 934“ įpurškimo sistemą. Benzininis motoras taip pat „Almeras“ specialistų sukurtą alkūninį veleną ir vožtuvus. Stūmokliai buvo pagaminti taip, jog galėtų atlaikyti didesnį spaudimą ir didesnę trintį.
Šie ir kiti įvairūs patobulinimai leido variklio galią padidinti nuo 300 iki 440 arklio galių. Maksimalus greitis padidėjo iki 291 km/val. Ir mes kalbame apie automobilį, kuris buvo sukurtas 1983 metais. Laikais, kai 200 ar 210 km/val. greitis buvo laikomas neįtikėtinas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Almeras 3.3 BiTurbo (8)


Įdomus faktas - „Almeras“ į šį automobilį sumontavo 100 litrų degalų baką, kuris leisdavo nuvažiuoti maždaug 400 kilometrų. Vidutinės kuro sąnaudos 100 kilometrų siekė 27 litrus benzino, o akceleratoriaus pedalą paspaudus stipriau, kuro sąnaudų vidurkis išaugdavo iki 37 litrų.
Prancūzai iš viso pagamino 20 išskirtinės išvaizdos „911“ modelio versijų. Kiekvienas modelio egzempliorius buvo parduodamas po 200.000 tuometinių Vokietijos markių. Jeigu automobilių skelbimų portale išvystumėte bent vieną „Almeras 3.3 BiTurbo“, nenustebkite išvydę 300.000 ar net 500.000 eurų kainą.

Almeras 3.3 BiTurbo (5)


Almeras 3.3 BiTurbo (7)

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų