2 ) Audi 80 Avant 2,6 Quattro (B4)
- Variklis - 2,6 litro
- Galia - 150
- Sukimo momentas - 225
- Svoris - 1470 kilogramų
Tai yra vienas seniausių automobilių šiame sąraše, tačiau dėl to jis netampa blogesnis. Kaip ir priklauso „Audi“ markės automobiliui, jis džiugins erdviu interjeru, maloniai skambančiu varikliu bei fantastiškai veikiančia keturių varančiųjų ratų pavara, kurią bus labai smagu išnaudoti žiemą. Be to, dėl pakankamai paprastos konstrukcijos, automobilio eksploatacijos ir priežiūros kaštai bus minimalūs.
3 ) BMW 328i Touring (E36)
- Variklis - 2,8 litro
- Galia - 193
- Sukimo momentas - 280
- Svoris - 1440 kilogramų
Ar mums tikrai reikia išvardinti visas priežastis, dėl kurių verta turėti šį automobilį savo garaže? Šeši cilindrai priekyje, mechaninė pavarų dėžė per vidurį ir galiniai varantieji ratai - džiaugsis ne tik šeima, kai reikės pervežti milžinišką, 10 metų televizorių, bet ir Jūs.
4 ) Fiat Cinquecento Sporting
- Variklis - 1,1 litro
- Galia - 55
- Sukimo momentas - 86
- Svoris - 727 kilogramų
Jeigu didžiąją dalį laiko praleidžiate mieste ir svajojate dalyvauti mėgėjiškose slalomo varžybose, tuomet šis automobilis yra skirtas būtent Jums. Jis lengvas, žavus, smagiai valdomas ir svarbiausia - pigus. Žymiai silpnesnė, bet ne ką prastesnė „Peugeot 106 GTi“ alternatyva.
5 ) Mercedes Benz C 200 Kompressor T
- Variklis - 2 litrų
- Galia - 192
- Sukimo momentas - 270
- Svoris - 1465 kilogramų
„W202“ ir „S202“ karta nėra pati išvaizdžiausia, tačiau už konservatyvios išvaizdos slepiasi išbaigtas ir patikimas automobilis. Kaip ir „328i Touring“ taip ir šis „Mercedes Benz“ žavės tomis pačiomis savybėmis. Be to, jis bus puikus darbinis arklys.
6 ) Opel Omega V6
- Variklis - 3 litrų
- Galia - 211
- Sukimo momentas - 270
- Svoris - 1650 kilogramų
Šiame sąraše „Opel Omega“ yra sunkiausias automobilis, tačiau taip yra dėl to, jog jis turi beprotiškai erdvų interjerą ir milžinišką bagažinę, kurioje galima rengti teniso turnyrus. Kaip ir visi to meto „Opel“ automobiliai - „Omega“ nėra atspari rūdims, tačiau į tai galima nekreipti dėmesio, nes dabar šios kartos modeliai yra beprotiškai pigūs.
7 ) Saab 9000 Turbo
- Variklis - 2,3 litro
- Galia - 195
- Sukimo momentas - 323
- Svoris - 1460 kilogramų
Pamirškite, jog „Saab“ bankrutavo, pamirškite, jog „Saab“ turi nemažai tokių pačių detalių kaip „Opel“ - tai visiškai nesvarbu. Užteks pajusti švediškų turbininių motorų galią - liksite sužavėti ilgam.
8 ) Volkswagen Golf III VR6 Syncro
- Variklis - 2,8 litro
- Galia - 190
- Sukimo momentas - 245
- Svoris - 1410 kilogramų
„Volkswagen“ vieną kartą buvo pripažinusi, jog trečios kartos „Golf“ buvo ne pats geriausias automobilis, kurį sukūrė vokiečių kompanijos inžinieriai. Vis dėlto, sportiškesnės „GTI“ ir „VR6“ modifikacijos po truputėlį tampa automobilių entuziastų taikiniu. Kaip ir visi to laikotarpio „Volkswagen“ automobiliai, trečios kartos „Golf“ gali pasigirti milžinišku atsarginių detalių pasirinkimu bei nesudėtinga eksploatacija. Žinoma, mūsų siūloma versija reikalaus šiek tiek daugiau dėmesio, bet keturių varančiųjų ratų pavara ir 6 cilindrų motoras teiks didžiulį malonumą.