„Citroen“ automobilių dizainas labai dažna būna šios markės vizitine kortele. 2011 metais pristatyta koncepcija turėjo tapti modernia „Type H“ mikroautobuso interpretacija.
Prancūzijos automobilių gamintojo dizaineriai kurdami naująjį modelį bandė išlipti iš rėmų. Pasižiūrėjus į galutinį rezultatą, galima pasakyti, jog jiems tai pavyko padaryti su kaupu.
Vis dėlto, už ekstravagantiškos išvaizdos slypėjo erdvus ir praktiškas interjeras galintis sutalpinti net devynis keleivius.
Ford Airstream
„Ford“ niekada nebijojo eksperimentų. Puikiu pavyzdžiu galėtų būti 2007 metais Detroito automobilių parodoje pristatytas „Ford Airstream“.
Maždaug „Ford Explorer“ dydžio koncepcinis automobilis buvo aprūpintas vandeniliu varoma jėgaine.
GMC L’Universelle
Nenustebtume, jeigu apie šį automobilį girdite pirmą kartą. „GMC“ inžinierių sukurtas vienatūris buvo pristatytas 1955 metais, „Motorama“ automobilių parodoje.
„L'Universelle“ nuo kitų panašaus tipo automobilių skyrėsi tuo, jog turėjo pakankamai galingą 8 cilindrų benzininį variklį, kuris išvystė 180 arklio galių. 1955 metais tai buvo pakankamai daug.
Ford Transit
Tai yra vienas beprotiškiausių projektų visame pasaulyje. „Ford“ nusprendė sukurti ne ekologišką, gamtai draugišką hečbeką, o beprotiškai greitą ir didžiulį apetitą benzinui pasižyminti „Ford Transit“.
Šis mikroautobusas turėjo per vidurį sumontuotą 3.5 litro benzininį variklį, kuris išvystė net 650 arklio galių.
Beveik tobulas automobilis įmonėms pristatančioms maistą į namus.
Volkswagen Bulli
„Volkswagen“ iki šiol neapsisprendžia ar pradėti šio automobilio serijinę gamybą. 2011 metais Ženevos automobilių parodoje pristatytas koncepcinis modelis tapo modernia „Volkswagen T1“ interpretacija, kuri sulaukė išskirtinio dėmesio visame pasaulyje.
Nors koncepcinis automobilis turėjo 40kWh galingumo baterijas, tačiau neoficialių šaltinių teigimu, serijinei gamybai paruoštas modelis būtų komplektuojamas su tradicinėmis jėgainėmis.
GM HX3 Hybrid
1990 metais pademonstruotas „HX3“ turėjo tapti alternatyva automobiliams su sedano kėbulu. „General Motors“ inžinieriai norėdami sudominti potencialius pirkėjus, erdvųjį vienatūrį aprūpino hibridine jėgaine ir netgi teigė, jog tai yra pats aerodinamiškiausias automobilis pasaulyje, tačiau...
Į serijinę gamybą nepateko nei „HX3“, nei jame naudota hibridinė jėgainė.
Renault Espace F1
„Ford“ mėgsta eksperimentuoti dažnai. Tuo tarpu „Renault“ į įvairiausias avantiūras leidžiasi labai retai, tačiau kai taip atsitinka, galima tikėtis išvysti patį beprotiškiausią automobilį pasaulyje. „Renault Espace F1“ galėtų būti puikiu pavyzdžiu.
„Renault“ norėdama paminėti 10 metų jubiliejų Formulės-1 lenktynėse, į pagalbą pasikvietė „Matra“ inžinierius ir sukūrė „Espace F1“.
Iš esmės, tai Formulės-1 bolidas su „Renault Espace“ kėbulu. Iš anglies pluošto pagaminta važiuoklė, 800 arklio galių išvystantis motoras leido šiam vienatūriui iki 100 km/val. įsibėgėti per 2.8 sekundės.
Nissan NV2500
„Nissan“ inžinieriai norėdami pakeisti vienatūrių įvaizdį, nusprendė pakeisti šių automobilių paskirtį. „NV2500“ galėjo būti Jūsų biuru, vieta, kurioje galėtų būti rengiamos konferencijos.
Deja, ši radikali idėja nepatiko „Nissan“ kompanijos vadovams, kurie nepritarė serijinei šio modelio gamybai.