Kiekvienas pakeitimas buvo atliktas ne dėl noro laimėti pirmąją vietą grožio konkurse. Platesnės ratų arkos slepia platesnes padangas ir platesnę ratų provėžą, milžiniškas priekinis buferis su didesnėmis oro paėmimo angomis padeda varikliui lengviau kvėpuoti, o galinis spoileris padeda sukurti didžiulę prispaudžiamąją jėgą.
Naująjį „Volkswagen“ bolidą varo 2.0 litrų, keturių cilindrų benzininis variklis su turbina. Jis išvysto 330 arklio galias ir 410 Nm sukimo momentą. Suporuotas su šešių laipsnių sekvencine pavarų dėže ir priekinių varančiųjų ratų pavara, „Volkswagen Golf GTI TCR“ iki 100 km/val. įsibėgės per 5.2 sekundės ir pasieks 241 km/val. greitį.
Kaip ir ispaniškasis „Seat Leon Cupra TCR“, taip ir „Golf GTI TCR“ galės įsigyti bet kuri automobilių sporto komanda, tačiau norint tai padaryti, reikės atsistoti į eilę. „Volkswagen“ šiemet žada pagaminti tik 20 bolido vienetų.